صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۰ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

چهارکماندار در یک چهارم نهایی انتخابی المپیک

چهار کماندار ریکرو ایران، باشکست رقبایشان به مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک به میزبانی تایلند رسیدند.
کمانداران ایرانی بعداز قهرمانی آسیا، دیروز با شروع انتخابی المپیک به میزبانی بانکوک تایلند، در مرحله حذفی کنار رقبایشان سیبل‌ها را برای شکار سهمیه نشانه گرفتند که در نهایت محمد حسین گلشنی، صادق اشرفی، مبینا فلاح و یسنا پورماهانی با شکست رقبایشان پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشتند تا امروز در شرایط حساس‌تر مسابقه بدهند.
محمدحسین گلشنی بعداز استراحت دور اول، کماندار چین تایپه را با نتیجه 6 -۵ برد و کماندارهندی را هم دریک هشتم نهایی با نتیجه ۷ - ۳ برد و راهی یک چهارم نهایی شد و امروز به مصاف کماندارعربستانی می‌رود.
صادق اشرفی هم بعداز استراحت دور اول، با شکست کماندارفیلیپینی با نتیجه ۶ - صفر و بعد هم پیروزی مقابل رضا شبانی با نتیجه 7- یک در یک هشتم نهایی، پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت و امروز با کماندار هندی برای صعود به نیمه نهایی رقابت می‌کند.
مبینا فلاح هم دردوراول، کماندار فیلیپینی را ۶ - صفر برد، در یک هشتم نهایی رقیب قزاقستانی رابا نتیجه 6 - ۲ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید تا امروز به مصاف کماندارتایلند میزبان برود. یسنا پورماهانی چهارمین کمانداری است که به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او کمانداران هنگ‌کنگ و ازبکستان را به ترتیب با نتایج ۶ - ۵ و 6-4 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی با کماندار ویتنامی مسابقه می‌دهد. رضا شبانی، مهتا عبداللهی اما دو کمانداری هستند که حذف شدند. شبانی رقیب عربستانی‌اش را 6- صفر برد اما مقابل صادق اشرفی باخت و حذف شد. مهتا عبداللهی بعداز شکست کماندار کویتی، در دور یک هشتم نهایی با باخت 6-2 مقابل کماندار میزبان دومین ایرانی بود که در انتخابی المپیک حذف شد. در پایان این رقابت‌ها از هر کشور، در بخش زنان یک کماندار و در بخش مردان هم یک کماندار سهمیه می‌گیرد. کمانداران فینالیست صاحب سهمیه می‌شوند.
جستجو
آرشیو تاریخی