صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۰ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

فوتبال ایران

نوجوانان ایران امروز مقابل برزیل
نوزدهمین دوره جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال جهان، در اندونزی آغاز ‌شد. در این دوره ۲۴ تیم در ۴ ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا، گلورا بانگ تومو سورابایا، جالاک هاروپات باندونگ و ماناهان سوراکارتا بازی می‌کنند .تیم ملی کشورمان که در یکی از سخت‌‌ترین گروه‌های مسابقات باید به مصاف برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا در گروه C برود،  اولین بازی خود در این تورنمنت را از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری بین‌المللی جاکارتا برگزار می‌کند. نوجوانان ایران که پس از ۶ سال بار دیگر در مهم‌ترین تورنمنت دنیا در این رده سنی شرکت می‌کنند، در دوره قبلی با صعود به یک چهارم نهایی شگفتی‌سازی کرده و اکنون نیز به دنبال همین هدف هستند. با وجود این، حسین عبدی و شاگردانش به این نکته به خوبی واقف هستند که در تقابل با ۲ غول فوتبال جهان، کار سختی برای رسیدن به این هدف دارند.

طارمی خیلی نزدیک به منچستر!
سایت «Sport Witness» انگلیس خبر داد باشگاه منچستر یونایتد با درخواست اریگ تن هاخ سرمربی خود به دنبال جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در ژانویه است. طبق گزارش‌های رسیده باشگاه انگلیسی برای جذب طارمی پیشنهادی به ارزش 10 میلیون پوند برای پورتو آماده کرده است. قراردادی که منچستر برای طارمی درنظر گرفته سه ساله است و دستمزد سالیانه چهار و نیم میلیون پوندی با کسر مالیات درنظر گرفته که معادل دستمزد 75 هزار پوند در هفته است.و مهاجم ایرانی هم برای انتقال به شیاطین سرخ چراغ سبز نشان داده است.

تقابل 7 امتیازی ها
دیگر بازی امروز هفته دهم لیگ برتر را صنعت نفت و هوادار از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی آبادان برابر هم برگزار می کنند که پیروزی در آن برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. شاگردان عبدالله ویسی با اینکه در بازی قبل شان با تساوی 2-2 یقه پرسپولیس در تهران را گرفتند، شش بازی است که رنگ برد را ندیده‌اند و هفت امتیازی هستند. در سمت مقابل، شاگردان محمود فکری هم هفت بازی است که به پیروزی نرسیده‌اند و در بازی قبل شان هم برابر فولاد به تساوی بدون گل رسیدند تا آنها هم در جدول هفت امتیازی باشند.

نتایج آغاز هفته دهم لیگ برتر
هفته دهم لیگ برتر دیروز آغاز شد. در این دیدارها، ملوان و استقلال خوزستان به تساوی 1-1 رسیدند. مجید عیدی(۵۳) برای ملوان و امیر محمد محکم‌کار(۶) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند. بازی پیکان و  شمس آذر هم 1-1 مساوی شد. سامان نریمان جهان(۲۵) برای پیکان و رحمان جعفری(۵۷) برای شمس آذر گلزنی کردند.  گل گهر هم 2-0 مس رفسنجان را شکست داد. علی اصغر عاشوری(۱۹) و روبرتو تورس(۳۳) برای گل گهرگل زدند.

جستجو
آرشیو تاریخی