صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۰ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

واکنش قهرمان المپیک به شایعه حضورش در هنرهای رزمی

محمدرضا گرایی: MMA نه؛ طلای المپیک را می‌خواهم

محسن وظیفه
خبرنگار

انتشار یک عکس از قهرمان جهان و المپیک کشتی فرنگی در اینستاگرام باعث شد تا جنجالی به راه بیفتد که محمدرضا ‌گرایی تصمیم به خداحافظی از کشتی و ورود به ورزش هنرهای رزمی و یا همان MMA دارد؛ خبری که فضای رسانه‌ای را تحت‌الشعاع خودش قرار داد.
محمدرضا‌ گرایی دارنده طلای المپیک توکیو و طلا، نقره و برنز قهرمانی جهان است و همین باعث شده تا همه از او به عنوان امید اصلی کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس یاد کنند. او در مسابقات قهرمانی جهان هم که به میزبانی صربستان برگزار شد، به مدال برنز دست پیدا کرد. این درخشش فوق‌العاده و ارائه کشتی‌های دیدنی از سوی محمدرضا‌ گرایی باعث شد تا او لقب مرد یخی را به خودش اختصاص بدهد و محبوبیت زیادی را هم در بین علاقه‌مندان به کشتی پیدا کند.
خبر حضور یکی از ستاره‌های چند سال اخیر کشتی ایران در مسابقات MMA آن‌هم در حالی‌که 8 ماه تا بازی‌های المپیک باقی ‌مانده، نگرانی زیادی را برای علاقه‌مندان به کشتی به‌وجود آورده. ‌گرایی عکسی در حساب شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و متنی را هم در زیر آن نوشت و از تجربه یک چالش جدید خبر داد. بلافاصله این عکس در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد و پوریا رحمانی از کشتی‌گیران سابق هم که مدتی است در MMA فعالیت می‌کند، به این ماجرا واکنش نشان داد و به قهرمان نامی کشتی ایران خوشامد گفت.
بعد از آن موجی از نگرانی کشتی ایران را فرا گرفت که بعد از جراحی حسن یزدانی حالا کشتی ایران ممکن است که دومین ستاره خود را برای المپیک پاریس از دست بدهد. اما واقعاً محمدرضا ‌گرایی چنین تصمیمی دارد؟ جواب این سؤال را خود ‌گرایی داد و در گفت‌و‌گویی کوتاه خیال همه علاقه‌مندان به کشتی را راحت کرد: «مدتی است که اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مازندران شروع شده و من هم از روز اول در اردو بودم. در حال انجام تمرینات فشرده برای حضور در المپیک هستم و خیال همه مردم هم راحت باشد چرا که به دنبال رسیدن به طلای المپیک هستم و برای حضور در المپیک پاریس با قدرت تمرین می‌کنم.»
این مصاحبه دو خطی خیال همه را راحت کرده و حالا همه می‌توانند منتظر ماه‌های آینده باشند که این ستاره نامدار کشتی ایران یک‌بار دیگر با قدرت به روی تشک برگردد.

جستجو
آرشیو تاریخی