خبر

لژیونرها  ناجی نشدند
امین اسماعیل‌نژاد و محمدجواد معنوی‌نژاد هم ناجی ورونا و کاتانیا در هفته سوم لیگ سری A والیبال ایتالیا نشدند. در هفته سوم لیگ والیبال ایتالیا، تیم ورونا که امین اسماعیل‌نژاد پشت‌خط‌زن ایرانی را دارد، در بازی خانگی به مصاف ترنتینو رفت و با نتیجه سنگین -3 صفر و با امتیازات ۲۵ - ۱۸، ۲۵ - ۱۷ و ۲۵ - ۱۵ باخت. امین اسماعیل‌نژاد هم در این شب ناجی تیمش نشد و تنها ۱۰ امتیاز، 9 امتیاز ازحمله و یک امتیاز از دفاع برای ورونا گرفت. تیم کاتانیا هم با محمد جواد معنوی‌نژاد دریافت کننده ایرانی‌اش به مصاف پیاچنزا رفت و با نتیجه -3 صفر و امتیازات ۲۵ - ۱۷، ۳۳ - ۳۱ و ۲۵-۱۷ باخت. محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت کننده ایرانی کاتانیا، در این بازی 6 امتیاز گرفت، 5امتیاز از حمله و یک امتیاز از سرویس، اما کاری برای پیروزی تیمش از پیش نبرد.
 

سعادت؛بالاتر از نیمیر و انگاپت!
بردیا سعادت ستاره جوان ایرانی، تیم والیبال آلانیااسپور دومین بازیکن امتیاز آور لیگ برترترکیه است. پشت خط زن جوان با 99 امتیازنفر دوم لیگ برتر والیبال ترکیه از لحاظ امتیاز‌آوری قرار دارد و تنها رولاندو سِپِدا کوبایی از دِوِلی اسپور بالاتر از اوست. در لیست امتیازآورترین بازیکنان، غول‌های دنیا مثل نیمیر عبدالعزیز، ووتر ترمات، متئواندرسون، اروین انگاپت، جان هادراوا و... بعداز از بردیا سعادت قرار دارند. بردیا سعادت در هفته پنجم لیک ترکیه 15 امتیاز برای تیم الانیا اسپور از 11 حمله، 1 دفاع و 3 سرویس گرفت.


طلا و برنز موی تای در مسابقات آزاد
نمایندگان موی تای ایران موفق به کسب یک طلا و یک برنز در مسابقات آزاد مدیترانه شدند. تیم دو نفره پیشکسوتان موی تای ایران در رقابت‌های کاپ آزاد مدیترانه برای اولین بار در تاریخ این رشته موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شدند. در پایان این دوره از مسابقات که به میزبانی یونان برگزار شد، در بخش پیشکسوتان کاپ آزاد، تیم کشورمان توسط هادی محمدزاده به مدال طلا و توسط حسین احمدی مدال برنز وای کرو را کسب کرد.


پیروزی سانز با ۴۱ امتیاز دورنت
تیم‌های بسکتبال کلیولند کاوالیرز و دالاس ماوریکس در بازی‌های دیروز صبح NBA حریفان خود را شکست دادند. تیم گلدن استیت وریرز در هفتمین دیدار خود از فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال امریکا، NBA  در سالن راکت فیلدهاوس شهر کلیولند، مغلوب میزبان شد. داناوان میچل 31 امتیاز و 7 پاس گل برای کلیولند و استیفن کری 28 امتیاز برای گلدن استیت ثبت کردند.دالاس ماوریکس با درخشش 2 گارد نامدار خود از سد شارلوت هورنتس گذشت. لوکا دانچیچ 23 امتیاز، 12 ریباند و 9 پاس گل و کایری اروینگ 18 امتیاز و 10 پاس گل برای دالاس کسب کردند. لاملو بال هم 30 امتیاز، 10 ریباند و 13 پاس گل برای شارلوت به دست آورد. دالاس 5 پیروزی و تنها یک شکست در این فصل دارد.در پیروزی فینیکس سانز مقابل دیترویت پیستونز، کوین دورنت 41 امتیاز برای سانز به دست آورد.


رضازاده:  حواشی جمع شد
حسین رضازاده در مورد حواشی رخ‌داده بین کیانوش رستمی و فدراسیون وزنه‌برداری گفت: «خوشبختانه این حواشی جمع شد و کیانوش رستمی هم شرایط کادر فنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پذیرفته و در لیگ هم وزنه زد. حالا باید ببینیم در اردوهای تیم ملی چه اتفاقی می‌افتد. این دیگر به نظر کادر فنی بازمی‌گردد که چه کسی به مسابقات اعزام شود یا نشود. حال در مورد اینکه کیانوش باید زودتر از اینها این اقدام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌داد، یانه؛ به نظرم دیگر آمده و شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پذیرفته و مشکلات برطرف شده است. باید به آینده خوشبین باشیم.»


ششمی مقصودلو در گرند سوئیس
پرهام مقصودلو، ملی‌پوش شطرنج ایران در رقابت‌های گرند سوئیس به مقام ششمی رسید. در دور یازدهم و پایانی بخش آزاد، او به مصاف حریفی از انگلستان رفت و توانست به پیروزی برسد. ملی‌پوش ایران در حالی در این رقابت پیروز شد که با ریتینگ ۲۷۰۷ شرکت دارد. حریف مقصودلو دارای ریتینگ ۲۷۱۱ بود. مقصودلو با این پیروزی ۷,۵ امتیازی شد و با پوئن‌شکنی کمتر، در رده ششم این مسابقات قرار گرفت. مرد شماره یک شطرنج به 6پیروزی، 2شکست و 3تساوی دست یافت تا با عملکرد درخشانش حدود ۱۲ واحد ریتینگ زنده خود را افزایش دهد.

آذرماه؛ رقابت پاروزنان آب‌های آرام
قایقرانان زن و مرد آب‌های آرام 5 و 7 آذرماه در قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی به میزبانی دریاچه آزادی با هم رقابت می‌کنند. طبق برنامه، قایقرانان زن 5 آذرماه در مواد کایاک و کانوی یک‌نفره ۵۰۰ و ۲۰۰ متر و کایاک و کانوی دونفره ۵۰۰ متر با هم مسابقه می‌دهند. دو روز بعد یعنی 7 آذرماه هم پاروزنان مرد قایق‌هایشان را برای رقابت در مواد کایاک و کانوی یک‌نفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و کایاک و کانوی دونفره ۵۰۰ متر به آب می‌اندازند.
 

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی