نصیرشلال آب پاکی را روی دست رستمی ریخت

«کیانوش» به لیست قطرکاپ اضافه نمی‌شود!

رضاعباسپور
خبر‌نگار

کدورت کهنه و رابطه تیره‌وتار شده بین سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون، نواب نصیرشلال سرمربی فعلی تیم‌ملی وزنه‌برداری با کیانوش رستمی ملی‌پوش سابق تیم‌ملی و دارنده دو نشان طلا و نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن و 2016 ریو، گویا تمامی نداشته و همچنان محکم‌تر از قبل برقوت خود باقی است، زیرا اگرچه کیانوش رستمی بعد از اتفاقات تلخی که برای او رقم خورد و کادرفنی در فاصله یک قدم مانده تا کسب قطعی سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک 2024 پاریس در رقابت‌های جهانی 2023 ریاض عربستان (گزینشی طلایی المپیک) نامش را از لیست نهایی اعزامی به ریاض خط زدند، اما او قصد داشت با کنار گذاشتن کدورت‌های قدیمی، با جلب رضایت کادرفنی وزنه‌برداری آخرین شانسش را برای اعزام به قطرکاپ از دست ندهد، به همین دلیل ضمن عذرخواهی از کادرفنی و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، شرط آنها برای حضور در هفته اول لیگ وزنه‌برداری را نیز پذیرفت و در رشت روی تخته رفت، ولی با تمام این تفاسیر بازهم سرمربی تیم‌ملی در مصاحبه جدید خود آب پاکی را روی دست کیانوش رستمی ریخت و تأکید کرد که رستمی دیگر هیچ جایگاهی در اردوی تیم‌ملی و لیست اعزامی به تورنمنت گزینشی المپیک 2023 در دوحه قطر نخواهد داشت!
نواب نصیرشلال درباره حضور کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری رشت و شرایط او برای اضافه شدن به لیست نهایی قطرکاپ تأکید کرد:«ما شرایط واضحی برای کیانوش رستمی گذاشتیم. او اعلام کرده بود در آمادگی کامل به‌سر می‌برد و تمرینات حرفه‌ای را انجام داده و به همین خاطر درخواست داده بود در اردوی تیم‌ملی حضور پیدا کند تا به دو مسابقه پیش‌رو اعزام شود. با توجه به اینکه اردوی تیم‌ملی تعطیل بود، اولین دوره مسابقات لیگ برگزار شد و ما هم با توجه به آمادگی کیانوش به او اعلام کردیم با توجه به رقیبی که دارد باید در رکوردگیری در مسابقات لیگ شرکت کند. در مسابقه رکوردگیری، رستمی باید بهتر از رقبایش یا حداقل در حد و اندازه آنها ظاهر می‌شد، یعنی ملاک بر این بود که یک آمادگی بدنی و رکوردی را با توجه به صحبت‌های کیانوش که گفته بود آسیب‌دیدگی‌اش برطرف شده و تمرینات حرفه‌ای داشته است از او ببینیم، اما متأسفانه به لحاظ رکوردی به هیچ وجه شرایط خوبی نداشت.»
سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری در خاتمه معتقد است:«من بعید می‌دانم اسم کیانوش با رکوردهای 100کیلوگرم یکضرب و 120 کیلوگرم دوضرب با مجموع 220 کیلوگرم به درد جایی بخورد و اصلاً بتوانیم روی آن برای مسابقات قطرکاپ حساب کنیم. به همین دلیل بعید می‌دانم او مسافر قطرکاپ باشد. کیانوش هر چند وقت یک‌بار داستان‌هایی دارد. به نظرم از همان طریق فدراسیون که نامه زده بود و درخواست اردو کرده بود، وضعیتش را پیگیری کند و ما هم جوابش را دادیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی