صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و دو - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و دو - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

فیلمبرداری از صفحه نمایش دسکتاپ

 کسانی که در حوزه ساخت برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی فعالیت دارند یا کسانی که در کنفرانس‌ها و برنامه‌های آموزشی آنلاین که ازطریق اسکایپ برگزار می‌شود حضور می‌یابند گاه نگران هستند که نمی‌توانند این دوره‌ها را ضبط کنند. اما فعالان حوزه نرم‌افزاری با ارائه نرم افزار Apeaksoft Screen Recorder  به این نیاز پاسخ داده‌اند.
 شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار فیلمبرداری حرفه‌ای از صفحه دسکتاپ، تماس‌های تصویری اسکایپ، کنفرانس‌های آنلاین و … را ضبط کنید.
 همچنین می‌توانید به راحتی ویدئوهای آنلاین و دوره‌های آموزشی خود را ضبط کرده و سپس آنها را ویرایش کنید.
ویرایش ویدیوی ضبط شده در این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا باکس‌های متنی ایجاد کنید یا پیکان‌های گوناگون در محیط فیلمبرداری قرار دهید.
ازسوی دیگر شما می‌توانید گیم پلی بازی‌های خود را ضبط کرده و آنها را در شبکه‌های مجازی منتشر کنید.
 پشتیبانی از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری از ویژگی‌های فوق‌العاده نرم‌افزار به شمار می‌رود و رابط گرافیکی منحصر به فرد آن، به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت از محیط دسکتاپ خود فیلمبرداری کرده و اقدام به ویرایش و انتشار آن کنند. فیلمبرداری از محیط ویندوز، رابط کاربری و گرافیکی منحصر به فرد، فیلمبرداری با کیفیت بالا، ویرایش فایل‌های ضبط شده و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف از ویژگی‌های این نرم‌افزار است. این برنامه را می‌توانید به رایگان از سایت پی سی ورلد به آدرس
 WWW.P30world.com بارگذاری کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی