صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و دو - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و دو - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

«ارثیه آقاجون» یک بازی جذاب و ساده

این روزها بازی‌های تفننی ایرانی طرفداران زیادی بین گیمرهای ایرانی پیدا کرده و یکی از بهترین بازی‌های این عرصه «ارثیه آقاجون» است. در این بازی شما نقش شبنم را برعهده می‌گیرید که به تازگی پدر خود را از دست داده است. چیزی که از پدر به جا مانده، رستورانی است که حالا شبنم باید وظیفه مدیریت و افزایش رونق آن را برعهده بگیرد.
مشتری‌ها به خاطر اسم آقاجون به مغازه می‌آیند و انتظار همان غذای خوشمزه و دستپخت پدر شبنم را دارند.
این بازی بسیار ساده است و بیشتر حول جابه‌جایی در محیط‌ها و راه انداختن سفارش مشتریان می‌گردد. البته این سادگی باعث شده افراد بسیاری بتوانند به تجربه این بازی بپردازند و نیازی به مهارت در انجام بازی‌های موبایلی به‌عنوان پیش‌نیازی برای موفق شدن در بازی ارثیه آقاجون نیست و شما به سادگی می‌توانید در بازی پیشرفت کنید. یکی از نقاط قوت بازی«ارثیه‌ آقاجون» وابستگی آن به فرهنگ ایرانی است. این مسأله سبب شده بازی از حیث تأثیرگذاری برای مخاطب و ایجاد نوعی حس هم‌ذات پنداری بسیار موفق عمل کند و برای افرادی که دنبال یک بازی ساده و سبک برای پر کردن اوقات فراغت خود هستند گزینه بسیار مناسبی است.
 از ویژگی‌های بازی «ارثیه آقاجون» سادگی، داستانی بودن بازی، استفاده مناسب از المان‌های نشأت گرفته از فرهنگ ایرانی و وجود مراحل مختلف است که می‌تواند کاربر را به خوبی سرگرم کند.
 وجود کاراکترهای ایرانی مختلف و استفاده از دیالوگ‌های جذاب هم از دیگر ویژگی‌های این بازی است که علاقه‌مندان می‌توانند آن را به رایگان از کافه بازار یا مایکت بارگذاری کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی