صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

رفیعی: چیزی به نام حق فدراسیون نداریم

سروش رفیعی هم در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها مدتی است علیه هم صحبت می‌کنند، چنین نظر داد: «می‌دانید چه اتفاقی افتاده، فدراسیون ما قوانینی وضع کرده، خنده که نه گریه‌دار و پر از اشتباه است. سقف و ته می‌گذارد. قوانینی گذاشته که باشگاه‌ها را مجبور می‌کند دورش بزنند. بعد خودش که این اشتباهات را انجام داده این قراردادها را ثبت می‌کند و تحویل می‌دهد. بعد بازی می‌کند بعد من از شما شکایت می‌کنم و یقه شما را می‌گیرند. امتیازتان را کم می‌کنند و جریمه‌تان می‌کنند. بعد شما این کار را در قبال او می‌کنید، ایشان به ایشان و همان‌طور ادامه می‌دهد، بعد چه می‌شود، فدراسیون جریمه‌مان می‌کند.»
رفیعی ادامه داد: «هیچ جای دنیا چیزی به نام حق فدراسیون نداریم. بازیکنان می‌توانند راهی را که من رفته‌ام، بروند. حالا ما پرداخت می‌کنیم. بابت این پولی که به فدراسیون می‌دهیم برای ما چه می‌کنید. ورزشگاه آزادی می‌گویند خراب است و دیگر تهران زمین نیست چرا باید به شهرستان برویم بازی کنیم. چرا داوران ما VAR ندارند. این پول‌ها کجا می‌رود، چه اتفاقی می‌افتد. یک حساب سرجمع کنید. ببینید بازیکنان لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو و مربیان چه مبلغ قابل توجهی می‌شود. نوش‌ جان‌تان! یک‌سالش را بگذارید زیرساخت درست کنید، بعد چه اتفاقی می‌افتد.»
البته رفیعی کری هم برای استقلالی‌ها خواند و گفت: «ولی اگر من جای بازیکنان تیم‌‌های دیگر بودم یک‌سال در حد پرسپولیس نتیجه بگیرند، سه تا جام بگیرند بعد آن موقع رویم می‌شد حرف بزنم. من اگر در یک ماه دو بار به استقلال می‌باختم و سه جام به استقلال می‌دادند، سعی می‌کردم امسال سه جام که نه؛ حداقل دو جام یا یکی از جام‌ها را می‌گرفتم، بعد کری می‌خواندم و حرف می‌زدم.»
جستجو
آرشیو تاریخی