صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اخبار فوتبال

شکایت استقلال از مدیر سابقش
باشگاه استقلال از مدیر سابقش به خاطر تضییع بیت المال شکایت کرد. علی خطیر در بخشی از گفت‌و‌گوی دیروز خود با برنامه «ورزش و مردم» اعلام کرد باشگاه استقلال از یکی از مدیران خود سابق(حجت کریمی) به دلیل تضییع بیت‌المال و پرداخت نکردن جریمه رافائل سیلوا، مدافع برزیلی سابق آبی پوشان شکایت کرده است. مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت:« فعلاً بابت تضییع بیت‌المال از یکی مدیران سابق شکایت کرده‌ایم. اگر به نتیجه برسیم بابت جریمه ۸۵۰ هزار دلاری سیلوا اهمال شده است. زیرا می‌دانستید اگر به این بازیکن ۲ ماه پول ندهید، چنین اتفاقی می‌افتد‌. پول او در کل ۸۰ هزار دلار بود.»
 

گل قدوس نامزد بهترین گل ماه
سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز نامزدهای بهترین گل ماه اکتبر را اعلام کرد که گل زیبای سامان قدوس هافبک ملی‌پوش ایرانی برنتفورد در میان نامزدها ایستاد. برنتفورد در دیدار برابر برنلی توانست ۳ بر صفر به برتری برسد. سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه ۸۴ به میدان آمد و با سوپرگلی زیبا، گل سوم تیمش را وارد دروازه میهمان کرد.
 

طارمی در فهرست خرید یونایتد!
مهدی طارمی از تابستان امسال بیشتر از همیشه به اینتر در ایتالیا نزدیک شده اما مهاجم ایرانی پورتو مشتریان جدی دیگری هم دارد. منچستریونایتد در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد خرید 75 میلیون یورویی خود، قصد دارد در ژانویه یک مهاجم دیگر را برای کمک به راسموس هویلوند به خدمت بگیرد. بر اساس گزارش دیلی میل، اسامی ایوان تونی از برنتفورد، مهدی طارمی از پورتو و ویکتور اوسیمن از ناپولی در لیست خرید مدیران این باشگاه گنجانده شده است. طارمی در تابستان آینده قراردادش به پایان می‌رسد و گزینه مناسبی برای یونایتد خواهد بود. شیاطین سرخ در صورت علاقه جدی به ملی‌پوش ایرانی می‌توانند با باشگاه پرتغالی وارد مذاکره شوند، چراکه طارمی قصد تمدید قراردادش را ندارد و می‌تواند در زمستان امسال هم از این تیم جدا شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی