در «خیاط باشی» مشتری‌مدار شوید

کار در یک مغازه یا مزون و نحوه برخورد با مشتریان نیاز به آموزش‌های مناسبی دارد که می‌توان این موارد را ازطریق یک بازی موبایلی ساده یاد گرفت. اگر می‌خواهید هم بازی کنید و هم تجربه مناسبی از مشتری‌مداری کسب کنید بهتر است در اولین فرصت، بازی «خیاط باشی» را دانلود کنید.
در این بازی باید سعی کنید لباس‌های مختلفی را که مشتریان سفارش می‌دهند، بدوزید، اتو و تزئین کنید و درنهایت به آنها تحویل بدهید. با رفتار مناسب با مشتریان و جذب آنها به مزون خود، می‌توانید علاوه بر دستمزد، از مشتری‌ها انعام هم دریافت کنید و با استفاده از آن، تجهیزات کارگاه‌تان را ارتقا بدهید. هرچه تعداد کارگاه‌هایتان بیشتر شود یا بتوانید مشتریان بیشتری را راه بیندازید، پول بیشتری به دست می‌آورید و باز هم می‌توانید به ارتقای کار خود فکر کنید؛هرچند در این بازی کار شما در یک پاساژ بزرگ از دوخت مانتو شروع می‌شود ولی در ادامه باید کارگاه‌ها و فروشگاه‌های دیگری برای دوخت انواع لباس‌های مجلسی، ورزشی، رسمی و... راه بیندازید و کسب و کار خود را گسترش بدهید.
البته باید گفت که بازی درباره‌ دوخت و دوز نیست و بیشتر به فروش و مشتری‌مداری مربوط است. درواقع در خیاط باشی باید مدیریت یک مغازه‌ خیاطی زنانه را بر عهده بگیرید. شما به عنوان شاگرد مینا خانم در مزون بهار وظیفه دارید سفارشات مشتری‌ها را در کمترین زمان ممکن حاضر کرده و تحویل دهید و به حد مشخصی از درآمد روزانه برسید تا بتوانید مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید.سفارش‌های مشتری مانتو و شلوار است. شلوار کاری جز اتو کردن ندارد که آن‌هم خودکار انجام می‌شود و شما فقط باید تحویل مشتری بدهید. اما مانتو هم دوخت و هم تزئین دارد. ابتدا باید پارچه را انتخاب کنید تا دوخته شود، بعد سریع تن مانکن کنید تا زیر چرخ نخ‌کش نشود. اگر نیاز به آیتم تزئینی (کمربند یا گل سینه) داشته باشد روی مانکن اضافه می‌کنید و بعد تحویل مشتری می‌دهید. مشتری هم براساس سرعت تحویل، پول و انعام می‌دهد. در طول بازی باید تمام وسایل، ابزارها و سالن مزون را ارتقا دهید. درنهایت با افزایش سطح تجربه و تعداد سکه و الماس می‌توانید به مراحل بالاتر بروید.
جستجو
آرشیو تاریخی