آموزش

هشدار سازمان سنجش درباره کارنامه‌های جعلی کنکور ۱۴۰۲
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای به داوطلبان و خانواده‌های آنها درباره کارنامه‌های جعلی هشدار داد.
در متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: اطلاعات معتبر درباره نتایج و کارنامه‌های آزمون‌ها از جمله آزمون سراسری بر اساس نمرات کسب‌شده توسط داوطلبان و منحصراً در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و قابل استناد است و کارنامه‌های کاغذی تحت هر عنوان، فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نیست.در روزهای اخیر برخی افراد در کانال‌ها و گروه‌های مجازی با استفاده از برخی نرم‌افزارهای گرافیکی و شگردهای متقلبانه، به فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان و ارائه کارنامه‌های کاغذی جعلی یا دستکاری در کارنامه آزمون آنها اقدام کرده‌اند.از داوطلبان انتظار می‌رود از مراجعه یا پرداخت وجه به این افراد و شبکه‌های کلاهبرداری یا عضویت در کانال‌های تقلب در فضای مجازی خودداری کنند.
در این اطلاعیه تأکید شده است: نتیجه و کارنامه معتبر در آزمون‌ها صرفاً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
www. sanjesh. org قابل دسترسی و مشاهده است و ثبت‌نام داوطلبان پذیرفته شده نیز بر اساس اطلاعات الکترونیکی ارسالی در سیستم فی‌مابین دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است و هرگونه کپی یا پرینت کاغذی فاقد اعتبار است.
پیگرد قانونی اقدامات شبکه‌های کلاهبرداری در این زمینه مطابق قوانین و آیین‌نامه‌های مصوب در دستور کار قرار دارد.

 

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد
افزایش تعداد دانش‌آموزان مناطق سه و دو کشور
در دانشگاه
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان مناطق سه و دو کشور در دانشگاه‌های درجه یک کشور به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است، گفت: غول کنکور را در چراغ می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، رضا مراد صحرایی در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا، اظهار کرد: تعداد دانش‌آموزان مناطق محروم که به دانشگاه‌های درجه یک کشور آمدند در گذشته به صفر رسیده بود.
صحرایی گفت: هر فردی به دو دانشگاه شهید رجایی و باهنر بیاید، استخدام رسمی دولت می‌شود، از ابتدا حقوق پایه می‌گیرد، افراد از همان ابتدا سابقه کار دارند و پسران نیز از سربازی معاف می‌شوند. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استخدامی‌های آموزش و پرورش، توضیح داد: تعداد معلمانی که امسال طی ۶ ماه در کشور استخدام شدند در تاریخ ایران بی‌سابقه است؛ امسال بیش از ۴۲ هزار معلم جدید را استخدام کردیم.

جستجو
آرشیو تاریخی