والیبال نشسته باز هم قهرمان شد

رضایی: هر مسابقه‌ای چالش خودش را دارد!

شاگردان هادی رضایی در تیم ملی والیبال نشسته همانند همیشه حرف اول را در رشته‌های تیمی بازیهای آسیایی زدند و آقایی خود را تداوم بخشیدند. ملی‌پوشان این تیم در دیدار پایانی بازی‌ها به مصاف قزاقستان رفتند و با ارائه یک نمایش مقتدرانه توانستند در سه گیم متوالی پیروز شوند و مدال طلای این بازی‌ها را به گردن بیاویزند. تیم ایران در این مسابقه با نتایج 25 - 14، 25 - 16 و -25 18 پیروز شد. هادی رضایی که تیمش را با 70 درصد قدرت به چین برده بود دوباره توانست اثبات کند این تیم حالاحالاها ول‌کن رنک یک جهان نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته پس از قهرمانی تیمش در واکنش به برتری 3 بر صفر مقابل همه حریفان در هانگژو گفت: «هر مسابقه‌ای چالش خاص خودش را دارد و وظیفه هر مربی‌ای است که جلوی این چالش را بگیرد. از اینکه همه درباره شکست حریفان با نتیجه 3 بر صفر از من می‌پرسند، می‌گویم تا زمانی که جایزه‌های‌مان نصف باشد، همه را با همین نتیجه شکست می‌دهیم. وقتی که جایزه کامل شد، 3 بر یک و  3 بر 2 می‌بریم. آیا خوب است که این‌گونه بگوییم؟»

ادای احترام به مادر و فرزند شهید الداغی
اعضای تیم ملی والیبال نشسته پس از قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به مادر و فرزند شهید الداغی ادای احترام کردند. اعضای تیم ملی در حضور غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و در حالی که لباس‌های منقش به تصویر این شهید را بر تن کرده بودند، با اهدای گل با شاهنده گرامی مادر شهید و آوا الداغی فرزند شهید که سرپرست معنوی کاروان فرزندان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نیز هست، عکس یادبود گرفتند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی