ضرورت استفاده از فناوری‌های ارتباطی برای تحول در نظام اداری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بااشاره به ضرورت استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی برای ایجاد تحول در نظام اداری کشور، تأکید کرد: برای حذف امضای طلایی، افزایش رضایت‌مندی مردم و از بین بردن ریشه‌های فساد حتماً باید به ابزارهای فناوری اطلاعات متوسل شد.
به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه برای ایجاد تحول در نظام اداری کشور با تدوین «الگوی تحول در نظام اداری»، چهارچوب خوبی شکل‌گرفته است، گفت: میان وزارت ارتباطات و سازمان اداری و استخدامی برای نخستین‌بار، یک اتحاد استراتژیک و همدلانه‌ شکل‌گرفته است تا به اهداف تعیین‌شده برای رسیدن به الگوی تحول در نظام اداری دست پیدا کنیم. وی افزود: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم ما باهم این اتحاد همدلانه را دنبال کردیم تا دولت را برای تسهیل زندگی شهروندان به یک آیکن در گوشی‌های مردم تبدیل کنیم.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه مقدمات کار دولت هوشمند با تدبیر در دولت سیزدهم شکل گرفت، گفت: امسال ۹۸ درصد دستگاه‌ها به پنجره ملی دولت هوشمند متصل شده‌اند و در حال حاضر اگرچه کیفیت خدمات ارائه شده متفاوت است اما قریب به ۵۰ درصد خدمات در این پنجره ارائه می‌شود.
 
جستجو
آرشیو تاریخی