صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نه - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نه - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اعلام کرد

برگزاری دومین رویداد «شهربانو» برای معرفی بانوان نخبه در شهرهای جدید

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر گفت: دومین رویداد شهربانو یکی از مهم‌ترین رویدادهای دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید است که می‌تواند منجر به کشف و معرفی بانوان فرهیخته، توانمند و نخبه شهرهای جدید شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر، سعید میرزایی، در سومین نشست بانوان شهر جدید امیرکبیر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عدالت جنسیتی اظهار داشت: باید از نظر فرصت‌های برابر برای زنان و مردان، تعادل ایجاد شود و شاخص 30 درصدی مدیریت زنان در سطوح اجرایی و عالی کشور اجرایی شود تا زنان نیز بتوانند براساس توانمندی‌های‌شان به ارتقای کارآمدی دولت کمک کنند. وی افزود: یکی از اقدامات ارزشمند دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی، برگزاری موفق رویداد شهربانو با هدف شناسایی بانوان فرهیخته توانمند و نخبه شهرهای جدید است.

رویدادی برای 20 شهر جدید
نیشابوری، کارشناس دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در این نشست با اشاره به نقش مهم و ارزنده بانوان در توسعه شهری گفت: رشد شتابان شهر و شهرنشینی و گسترش مسائل و مشکلات زندگی شهری باعث شده تا نیاز به حضور فعالانه و تأثیرگذار زنان در عرصه‌های مدیریت شهری بیش از پیش احساس شود.
نیشابوری درباره رویداد شهربانو گفت: بانوان مستعد بسیاری در شهرها هستند و هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و توانمند‌سازی این استعدادها درشهرهای جدید است. این رویداد مهم برای دومین سال متوالی در حوزه‌های انتشار مقاله و تألیف کتاب، شعر و آثار ادبی، حفظ و تفسیر قرآن، اختراعات و نوآوری، کارآفرینی، افتخارات علمی، هنری و ورزشی در بین 20 شهر جدید کشور برگزار وهمزمان با میلاد حضرت زهرا(س) از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد.

رویداد شهربانو؛ بستری برای معرفی بانوان نخبه
کارخانه، مسئول دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند مستندات خود را تا 15 آذرماه به دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر تحویل دهند. در بخش پایانی این نشست که با حضور نمایندگان بانک رسالت برگزار شد، با توجه به نقش راهبری دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر جدید امیرکبیر مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری و کارآفرینی مطرح شد و تسهیلگری در این راستا با ارائه خدمات بانکی و افتتاح حساب برای بانوان انجام گرفت.
در این نشست گزارشی در خصوص روند تأسیس و فعالیت دوماهه داروخانه شهر جدید امیرکبیر و نقش شرکت عمران در پاسخ به نیازهای اجتماعی و شهری ارائه شد و بانوان نیز به پرسش و پاسخ در خصوص چگونگی این جشنواره پرداختند.

جستجو
آرشیو تاریخی