صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نه - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نه - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

ضرغامیان بابت عدم صعود به دیویژن A عذرخواهی کرد

داوری: باید ضعف‌های پایه را برطرف کنیم

پریسا غفاری
خبر‌نگار

نشست کادرفنی تیم بسکتبال نوجوانان زنان با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد. این جلسه هم‌اندیشی کادر فنی نوجوانان دختران برای بررسی عملکرد این تیم در بازی‌های دیویژن b آسیا با حضور آقای جواد داوری رئیس فدراسیون، خانم ملک نایب‌رئیس فدراسیون، هادوی مدیر تیم‌های ملی بانوان و اعضای کادر فنی تیم(ضرغامیان، بیک لیک لی، خرمشاهی و آقایان قانع و حسن‌زاده) و نوروزیان به‌صورت ارتباط آنلاین برگزار شد. نشستی که با تسلیت به مردم غزه استارت خورد. در ابتدا جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال، تأکید زیادی برای تقویت ضعف‌های اصلی بازیکنان داشتند و از کادر فنی خواستند آنالیز کامل بازیکنان را از زوایای مختلف به‌صورت فردی انجام دهند تا بتوان نقطه‌ ضعف‌های آنها را برطرف کرد. ضعف‌های پایه باید برطرف شود.»
ریاست فدراسیون بسکتبال تأکید داشتند: باید تلاش زیادی را انجام دهیم تا از تیم‌های شرق آسیا عقب نمانیم و سطح خودمان را در آسیا باید بالاتر ببریم تا به هدفی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.
هادوی مدیر تیم‌های ملی بانوان در ادامه گفت: باید برای هرچه بهتر شدن بسکتبال بانوان مربیان خود را برای ارتقا به خارج از کشور اعزام کنیم تا بتوانند در کلینیک‌های بین‌المللی شرکت کنند و همچنین یک شخص را به‌عنوان رابط کلیه تیم‌های بانوان انتخاب کنیم که بتواند تمام هماهنگی‌ها را انجام دهد.
سروه ضرغامیان، سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان هم در ابتدا به‌دلیل عدم صعود به
دیویژن A عذر خواهی کرد و بابت بازی‌های تدارکاتی که براساس برنامه‌ریزی انجام شد تشکر کرد. ضرغامیان در ادامه گفت: تیم ما صددرصد وجود خودش را گذاشت و جا دارد از بدنساز تیم ملی هم تشکر کنم چون نقش مهمی را در پیشرفت بازیکنان ایفا کرد.
ضرغامیان درپایان صحبت‌های خود تأکید داشت: «بازیکنان ما از لحاظ فردی ضعف‌هایی دارند که باید آنها را برطرف کنیم به‌طور مثال ما در پرتاب سه امتیازی مشکلات زیادی داشتیم که باید روی آن کارشود تا بتوانیم در این شاخصه ضعف‌ها را برطرف کنیم.»
نیکا بیک‌لیک لی، مدیرفنی تیم ملی نوجوانان هم تأکید داشت: «تیم‌هایی مانند تیم ملی نوجوانان باید دو تا سه روز زودتر به مسابقات اعزام شوند ویک بازی دوستانه قبل از شروع مسابقات انجام دهند تا با جو و شرایط کشور میزبان سریع‌تر آشنایی پیدا کنند و با استرس کمتری پای به مسابقات بگذارند.»
جواد داوری، ریاست فدراسیون بسکتبال در پایان جلسه اعلام کرد: «خودم و همکارانم در فدراسیون بسکتبال تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا کمپ تمرینی بانوان به شکل پیشرفته‌تر برگزار شود تا بانوان تمرینات خود را بدون دغدغه انجام دهند.»
ریاست فدراسیون بسکتبال در پایان تأکید داشتند: «تمام موضوعاتی که در این جلسه بیان شد، به شکل جدی بررسی شوند و در جلسه آینده نتایج آن اعلام شود تا هر چه سریع‌تر مشکلات را در تمام زوایا برطرف کنیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی