صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنج - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنج - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

اجازه تمرین در سایت تیروکمان فدراسیون را هم نداشتم

زهرا نعمتی: دلایل شخصی موجب حذفم شد

مهری رنجبر /  زهرا نعمتی یک روز مانده به سفرش به هانگژو برای بازی‌های پاراآسیایی، حرف از افشاگری زد. افشاگری درباره فدراسیون تیراندازی با کمان. او ظاهراً خیلی وقت است ارتباط خوبی با فدراسیون تیراندازی با کمان ندارد و حذفش از ترکیب تیم ملی برای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، بدجوری نمک روی زخم او پاشیده است. تا حدی که حتی معتقد است با حمایت کمیته ملی المپیک در بازی‌های آسیایی حاضر شده است. به‌همین دلیل او هم حرف از افشاگری می‌زند اما بعداز بازی‌های پاراآسیایی: «من در این مدت خیلی اذیت شده‌ام، حرف‌های زیادی برای گفتن دارم تا خیلی مسائل را افشا کنم اما برای اینکه روی مسابقه‌ام در بازی‌های پاراآسیایی تمرکز کنم، همه حرف‌ها را گذاشته‌ام برای بعد از بازی‌های پاراآسیایی. بعد از بازی‌ها همه مسائلی که در فدراسیون مانع کار کمانداران می‌شود را می‌گویم.» نعمتی البته حذفش از تیم ملی را مسائل شخصی بین خودش و فدراسیون می‌داند و بس: «درباره انتخاب نشدن من گفته‌اند مربی مرحله اول و دوم رکوردگیری را اولویت قرار داده که نعمتی عملکرد خوبی نداشته و به‌همین دلیل در رکوردگیری سوم دعوت نشده است. اما رکورد من بعداز مدتی دوری با رکورد دو نفر دیگر در مسابقه تیمی برابر بود. من عملکرد نسبتاً خوبی در هانگژو داشتم و فکر می‌کردم مربی من را انتخاب کند، درحالی که قبل اینها گفته شده‌بود نعمتی هر رکوردی بزند، دعوت نمی‌شود و  مرا نمی‌خواهند. آنها به دلایل شخصی حذفم کردند. من هم وقتی اجازه حضور و تمرین در سایت را نداشتم دلیلی ندیدم در رکوردگیری آخر شرکت کنم. من برای اینکه قبل از بازی‌های پاراآسیایی از حاشیه دور باشم، حرفی نزدم. البته آنها رکورد را بهانه کردند.»
نعمتی معتقد است امشب با روحیه نامناسب در گروه دوم برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی راهی هانگژو می‌شود: «من به دلیل حاشیه‌هایی که به وجود آمده و شرایط روحی نامناسب به بازی‌های پاراآسیایی می‌روم. بنابراین از مردم می‌خواهم که دعایم کنند تا باز هم آنها را خوشحال کنم.»
کماندار المپیکی و پارالمپیکی این روزها بابت اجازه نداشتن برای تمرین در سایت تیروکمان فدراسیون خیلی ناراحت است: «یک هفته‌ای است که فدراسیون گفته نعمتی حق ورود به سایت فدراسیون برای تمرین را ندارد و بنابراین من در باشگاه یکی از دوستانم تمرین می‌کنم  و به اجبار این یک هفته  در هتلی در شرق تهران ساکن شده‌ام. من از کمیته المپیک و پارالمپیک تشکر می‌کنم، باعث دلگرمی من هستند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی