حوادث جهان

کشف کوکائین در ویلچر
مسئولان فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ ۱۱ کیلوگرم کوکائین را که در بالشتک‌های یک ویلچر برقی پنهان شده بود، کشف کردند. این محموله به ارزش تقریبی 5/1 میلیون دلار (۱،۲۶ میلیون پوند) زمانی پیدا شد که مردی ۵۱ ساله در حال ترخیص کالا از گمرک بوده است.به گزارش بی‌بی‌سی، این مرد از مبدأ پاریس وارد هنگ‌کنگ شد. زمانی که کارکنان فرودگاه مشکوک شدند و شواهدی مبنی بر دوختن بالشتک صندلی ویلچر و پشتی آن پیدا کردند، دستور بازرسی بیشتر صادر شد.او در صورتی که متهم به قاچاق مواد مخدر خطرناک شناخته شود، ممکن است به حبس ابد محکوم شود.این مرد که اهل هنگ‌کنگ نیست و مشکلات حرکتی دارد، به مقامات گفته است که مدیر یک شرکت کرایه اتومبیل بوده و ویلچر توسط یکی از دوستانش به او امانت داده شده است.

قتل دو هوادار سوئدی در ورزشگاه بروکسل
پیش از شروع بازی فوتبال دوشنبه شب بین تیم‌های ملی بلژیک و سوئد در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا، دو هوادار سوئدی در نزدیکی ورزشگاه محل برگزاری بازی بر اثر شلیک گلوله کشته شدند.بعد از به قتل رسیدن این ۲ هوادار فوتبال در بروکسل، که پیراهن سوئد را به تن داشتند، بازیکنان سوئد از حضور در نیمه‌ دوم بازی مقابل بلژیک امتناع کردند و با همراهی تیم بلژیک، این بازی به طور کامل متوقف شد.
یک شخص که خود را عضو داعش معرفی کرده، با انتشار ویدیویی در توئیتر اعلام کرده که دست به این جنایت زده است.برخی منابع از قتل این مرد مسلح به دست پلیس بلژیک خبر داده‌اند.هویت مجرم  لسوئد عبدالسلام، تونسی‌الاصل معرفی شد. او یک پناهجو بود و چندین نوع سلاح داشت.

 ازدواج مجلل یک زن با خودش
زن بریتانیایی که از یافتن مرد مناسب برای ازدواج خسته شده بود در اقدامی عجیب با خودش ازدواج کرد.
سارا ویلکینسون، ۴۲ ساله گفت: همیشه عاشق یک مراسم عروسی بی‌نظیربودم به همین خاطر ۲۰ سال صرفه‌جویی و پول چشمگیری پس‌انداز کردم. اما وقتی متوجه شدم ممکن است هرگز نتوانم با مرد رؤیاهایم روبه‌رو شوم، به خودم گفتم نباید چنین جشنی را از دست بدهم و 10 هزار پوندی را که برای عروسی‌ام پس‌انداز کرده بودم خرج این مراسم کردم.

جستجو
آرشیو تاریخی