بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان در کشف جرایم

گروه حوادث / استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و صنعتگران داخلی می‌تواند پلیس را در مأموریت‌ها به خوبی همراهی کند.
سید محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه‌ بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی ایپاس که در محل مصلای تهران برپاست، با بیان این مطلب گفت: امروز عصر تکنولوژی است و با توجه به پیچیدگی‌های جرم باید فرماندهان به روز باشند و از تجهیزات به روز در مأموریت‌های خود استفاده کنند و حضور در این‌نمایشگاه‌ها می‌تواند کمک کند.
 امروز پلیس در عرصه‌های مأموریتی مختلف نقش‌آفرینی می‌کند و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در ابعاد مختلف از جمله کشف جرم، سایبر و دیگر حوزه‌ها در کنار پلیس برای تأمین امنیت باشد.
سردار احمد دولتخواه معاون فناوری و اطلاعات فراجا نیز در بازدید از بیستمین نمایشگاه ایپاس گفت: برای رفع نیازهای موجود در حوزه فناوری لازم است از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. مهم‌ترین ظرفیت‌ها در کشور، وجود شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه طرح‌های پلیسی است. نمایشگاه ایپاس می‌تواند مجموعه پلیس را با شرکت‌های دانش بنیان آشنا کند؛ شرکت‌های دانش بنیان در این‌نمایشگاه آخرین دستاوردها، محصولات و سامانه‌های خود در حوزه پلیسی را به نمایش می‌گذارند.
جستجو
آرشیو تاریخی