رئیس کل دادگستری استان البرز خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه در پرونده قتل مهرجویی

گروه حوادث/ رئیس کل دادگستری استان البرز از تشکیل یک کارگروه مشترک دادگستری کل و فراجای استان البرز در رابطه با پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.
حسین فاضلی هریکندی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه مبنی بر بهره‌گیری از کلیه امکانات برای شناسایی سریع قاتل یا قاتلین مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، کارگروه ویژه پیگیری این پرونده با مسئولیت رئیس کل دادگستری استان البرز و با عضویت فرمانده فراجا و رئیس پلیس آگاهی استان البرز، دادستان مرکز استان، معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز، رئیس دادگستری و دادستان فردیس و بازپرس ویژه پرونده تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در پرونده‌های قتل که قاتل در صحنه جرم دستگیر نشده و ناشناس است، به منظور کشف جرم و شناسایی قاتل یا قاتلین فرضیه‌های مختلفی در خصوص علل و انگیزه‌های قتل مطرح و بررسی می‌شود و به تبع آن اشخاصی که به هر نحوی می‌توانستند انگیزه قتل داشته باشند، حسب مورد و مطابق مقررات با دستور مقام قضایی احضار یا بازداشت شده و از آنها تحقیق می‌شود. در این پرونده نیز تاکنون ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که تحقیقات از آنها از سوی بازپرس ویژه و پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی