از گوشه و کنار ایران

مرگ کارگر در ریزش ساختمان باقرشهر
ریزش ساختمان نیمه‌ساز در باقرشهر تهران یک کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.این ساختمان ظهر سه‌شنبه در خیابان فلسطین به علت ناایمن بودن ناگهان ریزش کرد و 3 کارگر زیر آوار گرفتار شدند. با حضور امدادگران آتش‌نشانی و اورژانس مشخص شد یکی از کارگران جان باخته و دو نفر دیگر به بیمارستان هفت تیر منتقل شدند. دستور تحقیقات پلیسی - قضایی در این پرونده صادر شده است.
 
دستگیری سارقان طلاهای زن مسافر
 دو سارق که در محور سنقروکلیایی - کرمانشاه طلاهای یک زن مسافر را سرقت کرده بودند در زندان شناسایی شدند.
سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: چند روز قبل، خبر رسید که سرنشینان یک دستگاه تاکسی برون‌شهری طلاهای زن مسافر را سرقت و فرار کرده‌اند با این شکایت رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد پلاک خودرو متهمان سرقتی و متعلق به تاکسی مسافربر نبوده است. با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی سنقروکلیایی مشخص شد هر دو سارق به‌علت ارتکاب سرقت به عنف در یکی دیگر از استان‌های غربی کشور توسط پلیس دستگیر و زندانی شده‌اند. با انتقال متهمان به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کردند.
 
مرگ قاچاقچی در تعقیب و گریز مأموران
 عملیات تعقیب و دستگیری یکی از عوامل شبکه تهیه و توزیع گسترده مواد‌مخدر در اردبیل، منجر به مرگ یکی از قاچاقچیان شد.
شامگاه دوشنبه تعقیب و گریز اعضای یک باند در دستور کار مأموران قرار گرفت و درنهایت به تیراندازی مأموران برای متوقف‌سازی قاچاقچی در مقابل تونل جاده حیران منجر شد.
این عملیات به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل انجام شده بود و یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و بیش از 65 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع هروئین، شیشه، گل و تریاک کشف و ضبط شد.
جستجو
آرشیو تاریخی