پسته آبی‌ها در رفسنجان خندان بود

جشن شب چله استقلال!

مس رفسنجان و استقلال، دیروز برگزار کننده یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بودند. این دو تیم در حالی از ساعت 17:45 در زمین شماره دو ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برابر هم قرار گرفتند که پیدا شدن قنات در زیر چمن زمین شماره یک این ورزشگاه، به یکی از سوژه‌های قبل از این بازی تبدیل و باعث شد بازی در زمین شماره دو برگزار شود. در این شرایط، بحث بدون تماشاگر برگزار شدن این مسابقه مطرح شد که مدیران استقلال به آن اعتراض کردند. با این حال و پس از کش و قوس‌هایی که بر سر این موضوع وجود داشت، بازی با حضور تماشاگران برگزار شد. ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان در این دیدار، تیمش را با ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، سجاد شهباززاده و لوسیانو پریرا به میدان فرستاد و جواد نکونام هم از سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی در ترکیب اصلی آبی پوشان بهره برد.
این مسابقه با حملات رفسنجانی‌ها آغاز شد و دقیقه چهار ضربه ایستگاهی تماشایی علی عدنان به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت. دقیقه 20 ارسال سلمانی از سمت چپ با ضربه سر رمضانی همراه شد که به تور کنار دروازه برخورد کرد. دقیقه 21 هم صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی خط محوطه جریمه مس در برخورد محمدی و تیموری به وجود آمد که با ادامه بازی از سوی حسن اکرمی داور بازی مواجه شد. محمدی که به دنبال گلزنی بود، در دقیقه 30 با یک حرکت در عرض و شوت پای چپ، ضربه‌ای را به سمت دروازه مس رفسنجان روانه کرد که با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 35 نیز بازیکنان مس رفسنجان اعتقاد به خطای هند بازیکن استقلال داشتند که داور بازی را دنبال کرد.
در دقیقه  41 شوت زمینی آرمان رمضانی نزدیک بود گل اول استقلال را به همراه داشته باشد که نوشی صوفیانی با شیرجه بموقع مانع از این اتفاق شد.
 پس از نیمه اول که با تساوی بدون گل به پایان رسید، استقلال نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه 52 ارسال مهری از سمت چپ با عبور از روی سر مهاجمان استقلال و در برخورد پای تیموری، وارد دروازه این تیم شد تا استقلال روی یک گل به خودی از میزبانش پیش بیفتد. مس که به دنبال جبران بود، در دقیقه 53 صاحب موقعیت شد و شوت زمینی باقری را حسینی با واکنش تماشایی و شیرجه به سمت راست به کرنر فرستاد.
توپ برگشتی از کرنر هم با شوت محکم جعفری همراه شد که از روی دروازه حسینی به اوت رفت. دقیقه 57 مهری با شوت زمینی به دنبال گلزنی بود که ضربه او را نوشی صوفیانی دفع کرد. مهری در دقیقه 62 هم شوت راه دور دیگری را زد که با فاصله از دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه 69 ارسال توپ از سمت راست به مقابل تیرک دوم دروازه استقلال و ضربه محبی را حسین حسینی به راحتی دراختیار گرفت. در ادامه، نکونام دست به تعویض زد و دقیقه 72 ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور و پیمان بابایی را به جای سلمانی، مهری و محمدی به میدان فرستاد. دقیقه 79 شوت سرکش علی محمدی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و با اختلاف از دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 82 هم امیرارسلان مطهری جانشین رمضانی شد اما تغییری در نتیجه حاصل نشد و این بازی در نهایت با همان یک گل استقلال به پایان رسید تا این تیم بعد از چهل روز بازی نکردن، پیروزی دیگری را جشن بگیرد.
 
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی