صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

فضای مجازی

بالاخره ورزش شاخص توسعه هست یا نیست؟
وحید یامین‌پور، معاون وزیر ورزش و جوانان، نویسنده و مجری نوشته: «عربستان تا امروز وارد جدول مدال‌ها نشده؛ 24 کشور تا امروز حداقل یک مدال‌ رو آوردن. شبه روشنفکرهایی که کارشان تحقیر ایرانه بفرمایند چطور چند روز پیش فقط آماده خوری عربستان با خریدن امثال رونالدو رو شاخص پیشرفت معرفی می‌کردند؟ بالاخره ورزش شاخص توسعه هست یا نیست؟»

انتقاد‌ میثم مهدیار به خواسته برخی دانشجویان
میثم مهدیار، جامعه شناس: «آزادی دانشگاهی» یعنی هرچه دلشان خواست بگویند و هرکاری دوست داشتند انجام دهند ولی اگر در رسانه‌‌ها از تناقض‌های نظری و رفتاری شان پرسش کنی یا به پروژه بازی‌ها و فسادهای علمی و اقتصادی‌شان اعتراض کنی یعنی پرونده سازی. تجربه من نشان داده ناروادارترین اقشار در جامعه ایرانی برخی اصحاب علوم اجتماعی‌اند. در عین حال که شدیدترین نقدها را به نظام سیاسی وارد می‌کنند در مقابلِ کوچک‌ترین نقدها واکنش‌های هیستریک نشان داده و به هیچ اصل اخلاقی پایبند نمی‌مانند و از دروغگویی و هتاکی به منتقدان ابایی ندارند.»


مهاجران افغان عاشق ایرانی‌ها هستند
محمدمهدی‌آقاجانی، فعال فضای مجازی نوشته: «من ‌افغانستان‌ را دیده‌ام!
علی‌رغم ظلمی که عموماً به مهاجرین کردیم، باز عاشق ایرانی‌ها هستند... نظیر محبت آنها را فقط می‌شود در مشایه و اربعین و صفای خادمینش دید.»

سجده پیروزی مهدی الفتی
مصطفی ساجدی، فعال رسانه ای نوشته: «مهدی الفتی اول مدال تاریخ ژیمناستیک رو به دست آورد. بعد با این پرچم قشنگ خوشحالی کرد. پرچم رو بوسید و روی اون سجده کرد. یعنی با یه حرکت هم زد تو دهن اونایی که میگن ورزش ایران رو به پیشرفت نیست، هم اونایی که میگن جوون‌ها از کشور فراری هستند و هم اونایی که میگن جوون‌ها دین‌گریز شدن.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی