شروع خوب هندبال با گلباران مغولستان در هانگژو

سامورایی‌ها؛ دومین رقیب ایران

تیم ملی هندبال ایران با شروع خوب دور مقدماتی بازی‌های آسیایی، بعد از گلباران مغولستان، امروز جدال سختی با ژاپن مدعی دارد. تیم وسلین که در دور مقدماتی با ژاپن، عربستان و مغولستان همگروه است، دیروز مقابل مغولستان قرار گرفت و در بازی یک طرفه، رقیب ناشناخته‌اش را با نتیجه 50 بر 16 گلباران کرد. مرد مونته نگرویی در بازی تمرینی دیروز برای اینکه شاگردانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند، به همه آنها فرصت بازی داد. وسلین دراین باره می‌گوید: «دیروز در بازی با مغولستان، فقط یک ساعت فرصت داشتیم و بازیکنان دو روز در اتاق خوابیده بودند و باید از تمام 16 بازیکن استفاده می‌کردیم تا در شرایط بازی باشند. من از آنها استفاده کردم و راضی هم بودم.»
اما کار شاگردان وسلین از ساعت 13:30 دقیقه امروز و جدال با ژاپن مدعی سخت می‌شود. آن هم برای صعود به دور دوم رقابت‌ها. سرمربی تیم ملی هم از این قضیه باخبر است: «در تورنمنت‌های بزرگ همیشه قدم اول و بازی اول مهم و سخت است، اما مغولستان تیم قدری نبود و بازی آسانی داشتیم. بازیکنان وقت استراحت برای بازی امروز با ژاپن داشتند، چرا که امروزجنگ سختی با آنها داریم و همه می‌دانند که ژاپن تیم بزرگ و جنگنده‌ای است. باید نمایش خوبی مقابل آنها و عربستان برای صعود به دور بعد داشته باشیم.»
محمد سیاووشی دروازه بان اول تیم ملی با اینکه در بازی دیروز مصدوم شد، اما به گفته خودش مصدومیتش خیلی جدی نیست و به بازی سخت امروز می‌رسد: «چیز خاصی نیست و فقط کمی پایم چرخید و مشکلی برای دیدار برابر ژاپن ندارم‌».»
او امیدوار است ایران امروز هم برنده بازی با ژاپن باشد: «بازی با مغولستان برای ما یک بازی تمرینی بود. امیدوارم امروز مقابل ژاپن سرعتی بازی کنیم. البته ما ژاپن را چند سالی است ندیده‌ایم. امیدوارم نتیجه خوبی برابر این تیم بگیریم تا برای بازی با عربستان آماده شویم.» تیم ملی هندبال ژاپن نایب قهرمان دوره قبل بازی‌های آسیایی جاکارتا، امروز رقیب تیم ملی ایران است، مسابقه‌ای سخت که پیروزی در آن راه صعود شاگردان وسلین به دور بعد را هموار می‌کند.
جستجو
آرشیو تاریخی