گزارش و خبر

باهویی با پرسپولیس یک‌ساله امضا کرد
قرارداد با مهاجم ناخواسته!
 نبیل باهویی، مهاجم سوئدی که هفته گذشته برای پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد با پرسپولیس به تهران آمده بود، به دلیل سرماخوردگی نتوانست تست‌های پزشکی را انجام بدهد اما پس از رفع مشکل خود با انجام این تست‌ها، بالاخره دیروز قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند تا به صورت رسمی و یک‌ساله سرخپوش شود. این بازیکن 32 ساله سابق هامبورگ که حضور موفقی در این تیم نداشت، در حالی به پرسپولیس پیوست که یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که بدون هماهنگی با او، جذب پرسپولیس شده که این موضوع تعجب بسیاری را در پی داشت. باهویی فصل گذشته پیراهن القطر در لیگ ستارگان قطر را بر تن داشت و موفق شد با این تیم جزو شش تیم نخست جدول لیگ ستارگان قطر شود و به این شکل مجوز بازی در لیگ برتر ایران را به دست آورد و حالا باید دید این مهاجم که مورد تأیید سرمربی قرمزها نبوده، چه عملکردی در خط حمله پرسپولیس خواهد داشت. این باشگاه مدعی است که بعد از جذب نبیل باهویی نیز هنوز این تیم به سقف بودجه خود نرسیده اما از سوی دیگر سایر باشگاه‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس از این سقف عبور کرده است.

پیروزی پورتو با پاس گل زیبای مهدی
طارمی مانند اوزیل، نیمار و زلاتان!
پورتو در حالی در هفته ششم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ژیل ویسنته رفت و در لحظه پایانی به برتری 2-1 رسید که مهدی طارمی در این بازی در ترکیب ثابت پورتو حضور داشت و با حضور کاملش در میدان، پاس گل اول را نیز به زیبایی هر چه تمام‌تر به ژامه داد. در این دیدار، گل دوم پورتو نیز در دقیقه 91 توسط استاکیو به ثبت رسید تا شاگردان سرجیو کنسیسائو، 16 امتیازی شوند و به صدر جدول صعود کنند. در این میان، سایت «گل پوینت» دیروز به ارزیابی فنی این بازی پرداخت و با وجود پاس گل طارمی، به او نمره متوسط 5.2 از 10 را داد تا این مهاجم در این بازی جزو ضعیف‌ترین بازیکنان زمین باشد. با این حال، در خصوص پاس گل طارمی، آیتمی مربوط به پاس گل‌های پشت پا پخش شد که 15 پاس پشت پای تماشایی را در خود جای داده بود که مسعود اوزیل، کریستیانو رونالدو، گونسالو گوئدس، نولیتو، کریم بنزما(2 بار)، دنیل لارسن، فابیان اورلانا، گانسو، پاتریک کلایورت، نیمار، گوتی(2 بار)، زلاتان ابراهیموویچ و تانا آن را به ثبت رسانده بودند ولی این روند توسط طارمی ادامه پیدا کرد تا او هم در صف این ستاره‌های فوتبال قرار بگیرد.

اعتصاب آبی پوشان ادامه پیدا کرد
وضعیت عجیب خارجی‌های استقلال
بازیکنان استقلال که چندی پیش با انتشار یک استوری از عدم تحقق وعده‌های مدیران این باشگاه انتقاد کرده بودند، پس از دیدار تدارکاتی با گل‌گهر در تمرینات شرکت نکردند و دیروز نیز این اعتصاب را ادامه دادند. این در حالی است که باشگاه استقلال دیروز با یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرارداد همکاری سه‌ساله‌ای امضا کرد تا شرایط مالی‌اش بهبود پیدا کند. اما آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی از وضعیت‌شان ناراضی هستند که عدم ثبت قرارداد مربی، بازیکن و یکی از فیزیوتراپ‌های استقلال باعث دردسرهایی برای کادر فنی آبی‌پوشان شده است. به گزارش تسنیم، یوسو سسما و آندونی دو مربی اسپانیایی بدنساز و اصلاح حرکت و توانبخشی که پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر به کشورشان سفر کرده بودند، به دلیل عدم اقدام باشگاه استقلال برای دریافت ویزای کار آنها هنوز موفق به بازگشت به ایران نشده‌اند. گفته می‌شود عدم ثبت قرارداد این دو مربی باعث بروز این مشکل شده است و اگر باشگاه استقلال قراردادشان را ثبت می‌کرد، آنها می‌توانستند از قبل ویزای کار خود را دریافت کنند. گوستاوو بلانکو خرید آرژانتینی آبی‌ها نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، هنوز قراردادش ثبت نشده است. این بازیکن به مسئولان و کادر فنی استقلال اعلام کرده تا زمانی که قراردادش را ثبت نکنند، به‌صورت انفرادی تمرین می‌کند و در تمرینات گروهی شرکت نخواهد کرد. مسئولان استقلال که به بلانکو 100 هزار دلار پیش‌پرداخت داده‌اند، یک واحد آپارتمانی برای این بازیکن در نظر گرفتند که مورد تأیید مهاجم آرژانتینی قرار نگرفت. بلانکو زمانی که قصد بازگشت به هتل محل اقامتش را داشت، متوجه تسویه‌حساب مدیران استقلال با این هتل شد که این مسأله ناراحتی او را در پی داشت. حالا عدم حضور مربیان و بازیکن خارجی استقلال، دردسرهایی برای کادر فنی این تیم و جواد نکونام ایجاد کرده است، آن هم در شرایطی که تعطیلی لیگ بهترین فرصت برای جبران بدنسازی پیش‌فصل و همچنین هماهنگی بلانکو با بازیکنان بود که از دست رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی