صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و شش - ۰۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و شش - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

معوقات رتبه‌بندی معلمانی که به حکمشان معترض بودند هم واریز شد

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتراض همکاران به احکام، رسیدگی و در حقوق شهریورماه معوقات به حساب آنها واریز شد.
به گزارش مهر، محمدمهدی کاظمی در یک برنامه‌ تلویزیونی با اشاره به اینکه مسائل رتبه‌بندی در حال بررسی است، افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۰۲۰ مدرسه با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور ایجاد شده و امسال نیز آموزش و پرورش برای جذب ۵۰ هزار معلم اقدام کرده است.
وی در پاسخ به سؤالی درباره آموزش و شناسنامه‌دار شدن معلمان مدارس غیر انتفاعی، اظهار کرد: فرایند آموزش معلمان مدارس غیردولتی از خردادماه آغاز و دوره‌های آموزشی آن از اوایل شهریورماه شکل گرفته است و بر اساس آخرین گزارشات در استان‌ها فرایند آموزش توسط دانشگاه فرهنگیان شروع شده است. ممکن است دوره‌ها در برخی استان‌ها به پایان نرسیده باشد اما در برخی استان‌ها این آموزش‌ها به پایان رسیده است. برنامه‌ریزی توسط دانشگاه فرهنگیان انجام شده است و در روزهایی که معلمان کلاس ندارند این آموزش‌ها تا مهرماه انجام می‌شود.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام خدمتگزاران مدارس، تصریح کرد: این امر مسأله دیروز و امروز نیست و سال‌های گذشته هم بوده است. با پیگیری وزیر و همراهی سازمان اداری و استخدامی مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۲ بتوانیم مجوزهای تعدادی را نهایی و آنان را جذب کنیم که این امر در طول سال تحصیلی انجام می‌شود و امیدواریم تا پایان اسفندماه زمینه جذب این افراد را فراهم کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی