صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و چهار - ۳۰ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و چهار - ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۶

مـــرور

زاکانی: از ساخت واحد ۲۵ متری حمایت نمی‌کنیم
شهردار تهران گفت: واحدهای ۲۵ متری ایده بدی است که مورد تأیید شهرداری تهران نیست.
به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه نشست هیأت وزیران در واکنش به انتشار خبر ساخت واحدهای ۲۵ متری، گفت: بنده هم این ایده را شنیدم که به نظرم ایده بدی است. چیزی که حقیقت دارد و ما در حال دنبال کردن آنها هستیم این است که از خانه‌هایی که در شأن خانواده‌های ایرانی است حمایت کنیم تا از طریق صنعتی‌سازی تحویل مردم تهران بدهیم.
وی درباره درختان آفت خورده نیز گفت: شهرداری درختان کهنسال و آفت‌خورده را طی چند مرحله با گیاه بابون جایگزین می‌کند. البته در گذشته برخی به صورت محدود در این زمینه تخلفاتی را مرتکب شده بودند که محکوم به جرایم سنگین شدند.


محدودیت‌های تردد رژه نیروهای مسلح در تهران بزرگ در روز جمعه اعلام شد
شهروندان با توجه به محدودیت‌ها سفر خود را مدیریت کنند
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۲۴ پنجشنبه شب ۳۰ شهریور آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز جمعه شروع و در این ایام مراسم خاصی برگزار خواهد شد که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی این مراسم به‌صورت صددرصدی حضور خواهند داشت و پلیس تمهیدات ویژه‌ای را نیز برای عبور و مرور در نظر گرفته است.
وی گفت: مهم‌ترین این تمهیدات و مراسم رژه نیروهای مسلح در صبح روز جمعه است که در بلوار علامه عسگری و ضلع شمالی حرم مطهر برگزار خواهد شد. با توجه به گستردگی این مراسم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خاصی را در نظر گرفته است.
سرهنگ رازقی توضیح داد: از نیمه شب پنجشنبه یعنی از ساعت ۲۴، بزرگراه هاشمی و علامه عسگری مسدود خواهند شد. به همین دلیل کسانی که قصد عبور از این محدوده را دارند مخصوصاً افرادی که می‌خواهند به بهشت زهرا(س) بروند با اعلام این محدودیت و ممنوعیت تردد، سفر خود را مدیریت کنند.
 از ساعت ۲۴ پنجشنبه شب مسیر شمال به جنوب صالح آباد از روی پل شهید صنیع خانی مسدود خواهد شد. یعنی آزادگان غرب به جنوب، شرق به جنوب و شمال به جنوب صالح آباد کلاً بسته خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد.
 طول بلوار علامه عسگری نیز به همین صورت است و به سمت شرق از جاده قدیم قم از شهید رجایی و از سمت غرب از آزادراه خلیج فارس مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد. یعنی آزادراه جنوب به شرق، شمال به شرق و غرب به شرق و محدوده جاده قم از جنوب به غرب و شمال به غرب بسته خواهد شد.
 

مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرماه فراخوانده شدند
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه حضور یابند.
در اطلاعیه این سازمان آمده است: این مشمولان با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز دوشنبه سوم مهرماه سال ۱۴۰۲ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفینامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. مشمولان اعزامی باید برگه تزریق واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.


مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت:
آزمون استخدامی وزارت بهداشت 28 مهرماه برگزار می‌شود
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از برگزاری آزمون استخدامی در روز 28 مهرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: تا صبح روز 29 شهریورماه، 53 هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.
به گزارش وبدا، دکتر سیف‌الله مرادی با بیان اینکه در این آزمون 25 هزار و 120 نفر جذب می‌شوند، افزود: از این تعداد 14 هزار نفر در حوزه درمان به‌کار گرفته می‌شوند که 10 هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود 7 هزار و 500 نفر در حوزه درمان و حدود 3 هزار و 500 نفر در حوزه فوریت‌های پزشکی است.
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت درخصوص امکان تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون تا پایان روز 31 شهریورماه است. البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون وجود دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی