صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

خرده خبر

برد نساجی در اولین بازی آسیایی
بمبئی سیتی هند و نساجی ایران از ساعت 17:30 دقیقه عصر روز گذشته در ورزشگاه شری شیو بمبئی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی از ابتدا با برتری نساجی مقابل بمبئی همراه بود. برتری شاگردان سید مهدی رحمتی در دقایق نخست مسابقه باعث شد آنها در دقیقه 34 توسط سید احسان حسینی و روی پاس حسین زامهران به گل اول برسند. در نیمه دوم نساجی هم نمایش هجومی داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 62 توسط محمدرضا آزادی به گل رسید؛ نتیجه‌ای که تا پایان مسابقه روی اسکوبورد ورزشگاه ماند و بازی هم با همین نتیجه به پایان رسید تا نساجی در اولین حضور آسیایی به نخستین پیروزی‌اش برسد.

 

شروع جنگ ساحلی بازان در هانگژو
رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز بعد از قرعه‌کشی درزمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو شروع می‌شود. ساحلی‌بازان ایران که با قهرمانی مسابقات انتخابی المپیک در آسیای‌مرکزی مستقیماً به مرحله سوم و نهایی انتخابی المپیک قاره آسیا به هانگژو رفته‌اند، با 6 جلسه تمرین توپی و بدنسازی در نینگ‌بو برای شروع رقابت‌ها در بازی‌های آسیایی آماده شده‌اند.
تیم‌ملی الف ایران با ترکیب بهمن سالمی و سینا شوکتی با 1384 امتیاز در سید هشت مسابقات قرار گرفت و تیم ب ایران هم با ترکیب عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی با 1244 امتیاز در سید 11. ملی‌پوشان ایران با قرعه‌کشی در دهکده بازی‌ها، امروز رقابت با آسیایی‌ها را شروع می‌کنند.


ایوانز؛اولین رقیب وفایی در انگلیس
حسین وفایی در دور دوم رقابت‌های بین‌المللی اسنوکر۲۰۲۳ با ریان ایوانز رقابت می‌ کند. دور مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسنوکر۲۰۲۳، از امروز در شفیلد انگلیس با حضور برترین ها شروع می شود که حسین وفایی حرفه ای ترین اسنوکر باز ایرانی  فرداشب ساعت 22  با ریان ایوانز اولین رقیبش مسابقه می دهد. برنده این بازی به صورت مستقیم به جدول اصلی رقابت ها صعود می کند.


استعفای دبیر فدراسیون والیبال
سیدمیلاد تقوی با کاندیداتوری برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ازدبیری فدراسیون استعفا داد تا ترابی کارهایش را انجام دهد.
دبیر سابق فدراسیون والیبال در آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون، اسمش را در لیست کاندیداها نوشت و طبق قانون استعفایش را به رئیس فدراسیون داد. داورزنی، هم حکم سرپرستی را به نام محسن ترابی امضا کرد تا کارهای لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی را انجام دهد.

 
جوادی بین سه وزنه‌بردار برتر جهان
میرمصطفی جوادی قهرمان دسته 89 کیلوگرم جهان در پایان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ ریاض توانست در جایگاه سوم بهترین وزنه‌بردار جهان قرار بگیرد. او که در این دسته  صاحب مدال طلای دوضرب و مجموع شده بود، براساس امتیازروبی (نسبت رکورد جهان و رکورد مجموع وزنه‌بردار)  با بیش از 902 امتیاز موفق شد بعد از ورزشکاران کشور چین که در اوزان 67 و 102 کیلوگرم شرکت کرده بودند در ردیف سوم قرار بگیرد. در مجموع هم کشور ایران با 468 امتیاز توانست بعد از ارمنستان و چین در ردیف سوم جهانی قرار بگیرد که از نظر تعداد مدال هم تیم ایران در رده هشتم قرار گرفت.
 

 فرنگی‌کاران راهی بلگراد شدند
تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی بامداد دیروز راهی شهر بلگراد کشور صربستان شد. این رویداد روزهای ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه برگزار می‌شود که طبق نظر حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پویا دادمرز،مهدی محسن‌نژاد،ایمان محمدی،محمدرضا گرایی،دانیال سهرابی،محمدعلی گرایی،علیرضا مهمدی، ناصر علیزاده،محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند. قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی فردا انجام می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی