صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

  صادق برزگر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و ‌گردشگری مازندران با اشاره به افزایش حدود ۶ درصدی بازدید از جاذبه‌های این استان امسال به نسبت مدت پارسال گفت: بیشترین تعداد بازدید گردشگران و مسافران از جاذبه‌های طبیعی این استان است.
  -سید حامد عاملی،استاندار اردبیل گفت: نشست وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی(اکو) مهر ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.
  علی خاکسار، معاون گردشگری استان همدان گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی در شهر زیرزمینی «سامن» جدی است.
 رضا ریاحیان گهرتی، مدیر پایگاه میراث جهانی منظر فرهنگی میمند از هزینه‌کرد سالانه ۲ میلیارد تومان برای پروژه‌ای خبر داد که فقط ۵ تا ۱۰ درصد پیشرفت می‌کند و گفت: تنها دغدغه ما بودجه ناکافی است.
  دکتر مصطفی نوری، پژوهشگر حوزه محیط زیست و منابع طبیعی درباره اهمیت ثبت جنگل‌ها به عنوان میراث جهانی یونسکو گفت: معمولاً جنگل‌هایی که ثبت جهانی می‌شوند، گونه‌های خاص و متعدد جانوری یا مجموعه اکوسیستمی متمایزی نسبت به جنگل‌های مجاور دارند بنابراین این جنگل‌ها باید بیشتر حفاظت شوند و این کار ضرورت‌هایی را می‌طلبد.
  حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از برگزاری جشنواره سیب و انگور در مشگین‌شهر خبر داد.
  سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در صفحه مجازی خود نوشت: جلسه ستاد ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در حضور خودم برگزار شد. کارهای خوبی انجام شده و در حال انجام است. مساجد و امامزاده‌های بین‌راهی، فرصت‌های خوبی هستند. مساجد اهل سنت در طول روز باز و سرویس‌هایشان، تمیز است. بسیاری از مساجد شیعه، فقط موقع نماز باز است؛ این خوب نیست!
 زهرا بهاروند، معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اختصاص ۱۲ میلیاردریال برای توسعه و تجهیز موزه‌های لرستان خبر داد.
  آرمیدا سالسیا جابانا، معاون دبیرکل سازمان ملل و دبیر اجرایی اسکاپ با اشاره به چندوجهی بودن موضوع محیط‌زیست و چالش گرد و غبار گفت: حل معضل گرد و غبار به همکاری بین‌المللی نیاز دارد و باعث خوشحالی است که ایران رهبری و راهنمایی کشورها را برعهده گرفته است.
  قاسم اللهیاری، دبیر شورای شهر قزوین درباره موضوع احداث تصفیه‌خانه شیرابه در سایت پاکسار گفت: درباره تعطیلی پروژه احداث تصفیه‌خانه شیرابه در سایت پاکسار باید گفت که شورا مسئولیت اجرایی ندارد که پروژه‌ای را تعطیل کند بلکه شورای شهر شأن نظارتی بر فعالیت شهرداری دارد و در این پروژه نیز به دلیل ایجاد سؤال درباره برخی مسائل مالی، کار به صورت مقطعی متوقف شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی