صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

لیگ قهرمانان آسیا

عذرخواهی هندی‌ها از نساجی
در پی عدم صدور ویزای علا عباس مهاجم عراقی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، ظهر دیروز مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی در هتل محل اقامت نساجی حاضر شد و با صادق درودگر مدیرعامل این باشگاه، دیدار و گفت‌و‌گو کرد. در این دیدار که آنیل کامات نماینده فدراسیون هند نیز مدیرعامل بمبئی سیتی را همراهی کرد، آنها از درودگر به دلیل عدم صدور ویزای علا عباس عذرخواهی کردند. در حاشیه این دیدار، درودگر اعلام کرد با وجود اتفاق رخ داده، باشگاه نساجی بهترین میزبانی را از نماینده هند در تهران انجام خواهد داد تا محیط فوتبال فضای دوستی، مودت و‌ آرامش باشد. او به هندی‌ها اعلام کرد: «مطمئناً در زمین‌فوتبال باید حرف‌های خود را برای موفقیت بزنیم.» همچنین مدیرعامل بمبئی سیتی از دلایل میزبانی نساجی در تهران سؤال کرد که درودگر گفت: «قرار است در یک استادیوم بزرگ و بین‌المللی که بازی‌های بزرگ و ملی ما در آن برگزار می‌شود، از نمایندگان آسیایی میزبانی صورت بگیرد.» درودگر همچنین در ادامه تاریخچه فوتبال باشگاه نساجی را ارائه و آرزو‌ کرد فوتبال، دوستی دو‌ ملت را اضافه کرده ‌و ‌دیگر شاهد عدم صدور ویزا برای هیچ‌ملتی نباشیم. در پایان این دیدار مدیرعامل باشگاه نساجی، هدایایی را به مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی و نماینده فدراسیون این کشور اهدا کرد.


تیم داوری پرسپولیس - النصر در تهران
تیم داوری ازبکستانی بازی پرسپولیس و النصر و ناظر کره‌ای داوری این دیدار، وارد ایران شدند. ایلگیز تانتاشف (داور)، آندره‌ی ساپینکو (کمک اول)، تیمور گینیولین (کمک دوم) و آکرول رسیلایف (داور چهارم) از ازبکستان و چوول کوان جانگ از کره‌جنوبی (ناظر داوری) به همراه یک نفر از گروه داوران VAR  دیروز در حالی وارد تهران شدند که نماینده باشگاه پرسپولیس هم برای استقبال از آنها و هدایت به سمت هتل در فرودگاه حاضر بود.


انتقال بازی سپاهان به مکه!
کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان بازی الاتحاد با سپاهان در آخرین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تغییر داد و از شهر جده به مکه منتقل کرد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های خانگی الاتحاد در آسیا به میزبانی در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار می‌شود ولی تنها بازی خانگی الاتحاد مقابل نماینده ایران در ورزشگاه ملک عبدالعزیز در شهر مکه برگزار خواهد شد که این تغییر میزبانی از ورزشگاه اصلی به یک ورزشگاه و شهر دیگر از سوی عربستانی‌ها در بازی با سپاهان عجیب است.


بیرانوند به النصر می‌رسد
پرسپولیس روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان خواهد بود تا اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کند. این در حالی است که بحث رسیدن یا نرسیدن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به این بازی که در بازی تیم ملی مقابل بلغارستان آسیب دید، در روزهای گذشته یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران بود. با اینکه اعلام شد این دروازه‌بان، این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست خواهد داد اما بیرانوند در روزهای اخیر زیر نظر پزشکان متخصص تمرینات ویژه ای را انجام داد و حالا گفته می‌شود او شانس بالایی برای حضور در بازی با النصر و تقابل دوباره با کریس رونالدو دارد. به نظر می‌رسد تا امروز بازی کردن بیرانوند مقابل النصر عربستان قطعی می‌شود، مگر اینکه در آخرین تست پزشکی موضوع دیگری به وجود بیاید.


گل محمدی تماشاگر گلزنی رونالدو
النصر عربستان در رقابت‌های لیگ این کشور به مصاف تیم الرائد رفت و از سد این تیم عبور کرد. شروع گلزنی‌های حریف پرسپولیس با سادیو مانه ستاره سرشناس این تیم بود و این مهاجم گلزن قفل دروازه الرائد را در دقیقه ۴۵ و در خانه حریف باز کرد تا بعد از آن النصر باز هم دروازه میزبان خود را باز کند و در ادامه کریس رونالدو هم موفق به گلزنی شد. نکته‌ای که در خصوص این دیدار وجود داشت، این است که یحیی گل محمدی و آنالیزورهای پرسپولیس این بازی را به دقت تماشا کردند تا شناخت بهتری از حریف سه شنبه شب تیم‌شان پیدا کنند. پرسپولیس در حالی به مصاف نماینده عربستان می‌رود که بسیاری از نگاه‌ها در این دیدار به رونالدو است اما مانه نشان داد که از آمادگی کامل برخوردار است و می‌تواند بیشتر از رونالدو خط دفاعی پرسپولیس را آزار بدهد.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی