صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

سوئیت لاکچری در اختیار فوق ستاره پرتغالی

ملاقات با رونالدو غیرممکن شد

حتی اگر مغرورترین هوادار فوتبال باشید و برای هیچ فوتبالیستی دوربین سلفی را به کار نینداخته باشید هم، برای یک عکس یادگاری با کریستیانو رونالدو وسوسه خواهید شد. فوق‌ستاره فوتبال جهان، بزرگ‌ترین بازیکنی است که به ایران خواهد آمد و در یک بازی رسمی به میدان می‌رود و این فرصتی استثنایی برای خیل عظیم طرفداران اوست تا با ستاره محبوب خود دیدار کنند اما این اتفاق تقریباً غیرممکن است. چرا که النصر با تمهیدات فوق‌امنیتی به ایران می‌آید و در هتل محل اقامت مستقر می‌شود و سپس به همین شکل راهی ورزشگاه آزادی و بعد هم ریاض خواهد شد. النصر با جت اختصاصی حوالی ساعت 9 صبح امروز ریاض را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و آنها احتمالاً ساعت 11 به تهران می‌رسند. همچنین نکته مهم این است که براساس آخرین شنیده، فرودگاه مهرآباد میزبان جت اختصاصی النصر خواهد بود اما ممکن است در آخرین لحظات فرودگاه بین‌المللی امام(ره) جایگزین شود. به گزارش ورزش سه، حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که مأموریت‌هایی در حد سفر رئیس‌جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. این تیم که از دولت مأموریت را گرفته، تلاش خواهد کرد که کوچک‌ترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نداشته باشد. همچنین النصر از پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد خارج خواهد شد که عملاً امکان دسترسی از این محل برای طرفداران غیرممکن است. پاویون دولت مسیرهای مختلفی دارد که بعضی از آنها از محله‌های خاص تهران و حتی پادگان‌های شهری عبور می‌کنند. اگرچه هیچ‌کس مسیر رفت و آمد النصر را نمی‌داند اما ممکن است حتی این تیم از محل‌هایی متفاوت با اسکورت خاص، خیابان‌های تهران را به مقصد هتل اسپیناس پالاس ترک کند.
 
تعداد کاروان النصر
براساس شنیده‌ها و لیستی که باشگاه النصر به پرسپولیس ارسال کرده، اعضای این تیم 55 نفر هستند و 30 نفر نیز به‌عنوان مسافر در پرواز حضور خواهند داشت. البته باتوجه به اختصاصی‌بودن پرواز النصر، این تیم امکان ویرایش تعداد مسافران را خواهد داشت اما برخی از مقامات کشور عربستان هم در این سفر حضور دارند. بازیکنان و اعضای تیم النصر 30 نفر هستند که می‌توانند در کنار زمین حاضر باشند و 25 نفر هم می‌توانند در جایگاه ویژه به عنوان میهمان بازی را تماشا کنند.
 
بهترین امکانات در اختیار ستاره پرتغالی
مدیران تیم النصر قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل اسپیناس پالاس را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به‌طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازه تردد در این طبقات را نداشته باشد. به گزارش طرفداری، سوئیت رونالدو هم در یکی از این دو طبقه قرار می‌گیرد و حتی اگر برایش در طبقه دیگر هتل سوئیت اختصاصی بگیرند، باز هم کسی غیر از خود عربستانی‌ها در آنجا اجازه تردد نخواهد داشت و طوری هماهنگ می‌شود که فقط یکسری از کارکنان بتوانند برای خدمات روزمره هتل به آنجا رفت و آمد داشته باشند ولی از آنجا به گونه‌ای حراست می‌شود که هیچ هوادار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند به طبقه محل اقامت کاروان النصر وارد شده یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو شود. مسئولان هتل، بهترین سوئیت ملقب به اسکای یا همان آسمان را برای رونالدو در نظر گرفته‌اند. متراژ تقریبی ٢٥٠ مترمربعی واقع در طبقه آخر هتل، یک اتاق خواب جداگانه، یک اتاق کار و یک سالن مستقل، میزغذاخوری لوکس دوازده نفره، دوش و حمام جداگانه برای آرامش میهمانان اضافه ساکن سوئیت، جکوزی بزرگ با چشم‌انداز رشته کوه، بالکن بزرگ، میز مینی بار مجلل، تلویزیون‌های IP ٦٥ اینچ، اینترنت بی‌سیم پرسرعت و روم سرویس بیست و چهار ساعته برخی از امکاناتی است که در اختیار رونالدو قرار می‌گیرد تا راضی از تهران برود.
 
نشست خبری، تنها راه ملاقات رونالدو
پرسپولیس و النصر یک روز پیش از بازی، کنفرانس مطبوعاتی و تمرین رسمی را در ورزشگاه آزادی خواهند داشت که در حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود. هنوز مشخص نیست که سرمربی پرتغالی النصر، کدام بازیکن را همراه خود به کنفرانس خواهد برد اما این احتمال وجود دارد که رونالدو به همراه کاسترو راهی ورزشگاه آزادی شود. نشست مطبوعاتی آنها ساعت 17:15 تا 17:45 در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس النصر تمرین خود را برگزار می‌کند که این تنها شانس ممکن برای دیدار با رونالدو است. برگزاری بدون تماشاگر بازی، باعث می‌شود تا سطح تمهیدات امنیتی در ورزشگاه به بیشترین حد خود برسد و هیچ‌کسی بدون آی‌دی کارت رسمی امکان ورود به ورزشگاه را نداشته باشد. همچنین به‌نظر، النصر بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد و احتمالاً در بامداد چهارشنبه به پایتخت عربستان برمی‌گردد تا سفر کمتر از 48 ساعته رونالدو با کمترین تماس ممکن با هواداران به پایان برسد.

 

برش

رکوردشکنی رونالدو قبل از دیدار با پرسپولیس
النصر در هفته ششم لیگ برتر عربستان به مصاف الرائد رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. این آخرین بازی النصر قبل از دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود. رونالدو در این بازی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و قبل از بازی با پرسپولیس رکوردی تاریخی در فوتبال به نامش ثبت کرد. اسطوره پرتغالی با این گل تعداد گل‌های باشگاهی‌اش را به عدد 519 رساند و از رکورد جوزف بیکان اسطوره فوتبال جمهوری چک که پیش از این با 518 گل بهترین گلزن تاریخ فوتبال در سطح باشگاهی بود عبور کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی