صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

رحمتی: AFC چاره‌ای پیدا کند تا مشکل ما تکرار نشود

برای لیگ قهرمانان، لحظه‌شماری می‌کردیم

سید‌مهدی رحمتی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل بمبئی سیتی گفت: «من و بازیکنان تیم برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه‌شماری می‌کردیم و منتظر آن بودیم برای اینکه به‌عنوان نماینده ایران بتوانیم آنچه شایسته نساجی در این تورنمنت است را نشان بدهیم. نساجی برای اولین‌بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود. برای همین ما و هواداران تیم انگیزه‌ها و اشتیاق زیادی برای شروع بازی‌ها داریم. مطمئناً حضور در این مسابقات برای ما تجربیات زیادی را به همراه خواهد داشت. سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم چون تمام آسیا این مسابقات را می‌بینند و برای آینده تک‌تک ما مفید خواهد بود.»
او در مورد اینکه، تیمش دو بازیکن خارجی دارد اما تیم هندی از شش بازیکن خارجی استفاده می‌کند، عنوان کرد: «دو بازیکن خارجی داریم ولی اجازه حضور یکی از آنها را در هند ندادند. ما باید از فوتبال لذت ببریم. در فوتبال دوستی‌ها معنی می‌دهند و باید با هم همکاری کنیم. الان یکی از بازیکنان خوبم که عضو تیم ملی عراق است را در اختیار ندارم و به جای دو مهاجم، یک مهاجم دارم. ویزا ندادن به یکی از بازیکنان خوب من مشکل بزرگی است. امیدوارم AFC برای بازی‌های آینده چاره‌ای پیدا کند تا تیم‌های دیگر به مشکل نخورند. فکر نمی‌کنم برای تیم‌های دیگر قابل‌قبول باشد که هزینه کنند ولی متأسفانه اجازه حضور در هند داده نشود.»
رحمتی در مورد شناختش از مومبای‌سیتی چنین نظر داد: «حریف ما دو بازی در جام حذفی کرده و سعی کردیم بازی‌های سال گذشته این تیم را هم پیدا کنیم. جلسات خیلی خوبی با تیم آنالیز و بچه‌های تیم داشتیم. تقریباً شناخت خوبی از حریف دارند. به امید خدا، با تمام توان برای بازی حاضر خواهند شد. انرژی مثبت هواداران‌مان را حتی از ایران در کنار خودمان حس می‌کنیم. مطمئنم حمایت همه جانبه‌ای از ما خواهند داشت. خواهش می‌کنم هم انرژی خوب بفرستند و هم ما را دعا کنند تا در این بازی سربلند باشیم.»
سرمربی نساجی در مورد شرایط آب‌و‌هوایی شرجی این بازی، یادآور شد:«خودمان در قائم‌شهر همین شرایط را داریم. در شروع لیگ‌مان سه بازی خانگی داشتیم و با این آب‌و‌هوا آشنا هستیم و مشکلی نداریم. از هواداران خوب‌مان و ایرانی‌های عزیز مقیم درخواست می‌کنم حتماً کنار ما باشند و تیم‌مان را حمایت کنند.»

عبدی: می‌خواهیم بهترین خودمان باشیم
مهرداد عبدی کاپیتان نساجی در نشست خبری پیش از بازی با بمبئی سیتی در مورد اینکه با توجه به اولین حضور در این تورنمنت، چه حسی از حضور در لیگ قهرمانان دارند، گفت: «پس از قهرمانی در جام حذفی، به لیگ قهرمانان رسیدیم و برای حضور در این مسابقات لحظه‌شماری می‌کردیم. امیدوارم همانگونه که رحمتی گفت بهترین خودمان باشیم و به عنوان نماینده ایران، بهترین عملکرد را نشان بدهیم. خیلی از بازیکنان ما جوان هستند اما بسیاری از نفرات نیز تجربه حضور در آسیا را دارند. برای اولین بازی نساجی آسیا همه ما انگیزه زیادی داشتیم و اطمینان دارم می‌توانیم روزهای خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی