صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و سه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و سه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

تاریخ‌سازی رونالدو با 850 گل

 کریستیانو رونالدو در عربستان هم دست‌بردار نیست تا نشان دهد کار او با فوتبال هنوز تمام نشده است.
فوق ستاره پرتغالی در چهارچوب هفته پنجم لیگ عربستان، با گلزنی مقابل الحزم بار دیگر تاریخ‌سازی کرد تا نشان دهد این رونالدو دست‌بردار نیست. او در این بازی 2 پاس گل داد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود را به 850 برساند. او حالا به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شده که موفق به ثبت این تعداد گل شده است.
درحالی که زردپوشان عربستانی در اول فصل شروع خوبی نداشتند، با درخشش رونالدو حالا خود را کمی بالا کشانده و در رده ششم جای گرفته‌اند، این بازیکن در چهار دیداری که این فصل با پیراهن النصر به میدان رفته است، شش گل زده تا نشان دهد هنوز هم همان رونالدو ترسناک است و براحتی می‌تواند دروازه حریف را باز کند، برایش هم فرقی نمی‌کند در اسپانیا باشد یا عربستان.
کریستیانو در سال 2023 میلادی 34 بازی انجام داده که در به ثمر نشستن 38 گل نقش مستقیم داشته است، اسطوره پرتغالی 31 گل و 7 پاس گل به یادگار گذاشته است.
او حالا تا به اینجای کار آقای گل لیگ عربستان است.
این درحالی است که این ستاره قبل از این بابت انتقال به لیگ عربستان بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما او همان زمان اعلام کرد که با درخشش در عربستان، ماجراجویی جدیدی را پیش می‌گیرد و لیگ این کشور را جذاب‌تر خواهد کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی