پایان تبهکاری های باند سارقان مسلح

گروه حوادث/ سارق مسلح که با همدستی دوستش به چند طلافروشی در استان‌های خوزستان و قم دستبرد زده و پس از قتل مردی طلافروش 15 کیلوگرم طلا را نیز دزدیده بودند در حالی از سوی پلیس اصفهان دستگیر شدند که قرار بود به یک طلافروشی دیگر نیز دستبرد بزنند.  
سردار حمید علینقیان‌پور رئیس پلیس استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتی و رصد کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سرکرده اصلی باند سارقان مسلح طلافروشی‌ها و همدستش که در ۲ استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه طلا کرده بودند برای برنامه‌ریزی سرقت مسلحانه دیگری در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان مخفی شده‌اند.  وی اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این متهم در سال ۹۷ با حمله مسلحانه به دو طلافروشی در شهرستان گتوند استان خوزستان و قتل مردی طلافروش حدود ۱۱ کیلو طلا را سرقت کرده بودند. همچنین در یک سرقت مسلحانه دیگر در استان قم در سال ۱۴۰۰ حدود چهار و نیم کیلوگرم طلا را سرقت کرده و از محل متواری شده بودند. اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت تا اینکه سرانجام مخفیگاه سرباند اصلی و دیگر همدستش در یکی از محلات شهرستان فلاورجان شناسایی شد و تحت کنترل نامحسوس و رصد مستمر اطلاعاتی قرار گرفت.  
سردار علینقیان‌پور تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و همدستش که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت مسلحانه دیگر بودند قبل از هر گونه اقدامی در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی و کاملاً پیچیده پلیسی دستگیر شدند. تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان این متهم و روشن شدن سایر جرایم این باند ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی