دستگیری 5 دلال با 37 میلیارد ریال ارز غیر مجاز

گروه حوادث/  رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری پنج دلال ارز غیرمجاز و کشف ۳۷ میلیارد ریال انواع ارز خارجی از این افراد خبر داد.
 سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در محدوده پل کریم‌خان تهران اقدام به خرید و فروش ارز غیرمجاز کرده‌اند، تیمی از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند. بنابراین ضمن هماهنگی با مقام قضایی، چند تیم از مأموران به محل پاتوق متهمان اعزام شدند.
بهرامی با بیان اینکه مأموران در جریان یک عملیات منسجم پلیسی پنج فعال غیرمجاز خرید و فروش ارز را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: مأموران در این عملیات پلیسی۵۷ هزار و ۴۳۹ واحد دلار، ۱۳ هزار و ۹۴۰ واحد یورو و ۳۰ هزار و ۲۰ واحد سایر ارزها را کشف و ضبط و کارشناسان ارزش ارزهای مکشوفه را ۳۷ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی