صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

خمز: فکر رقابت با پرسپولیس، استقلال و سپاهان اشتباه است!

افکار متفاوت سرمربی اسپانیایی تراکتور

پاکو خمز ،سرمربی تراکتور که بعد از شکست تراکتور در هفته اول لیگ برتر، به این اعتراف کرد که تیمش با نظر او بسته نشده، حالا صحبت‌های جدیدی را مطرح کرده که جای تأمل بسیاری دارد! این مربی اسپانیایی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت: درمورد مشکلات نمی‌توانم هیچ توضیحی بدهم. کار من فقط تمرین دادن تیم است و اگر بخواهید می‌توانم، درمورد تیم صحبت کنم. کار من مربیگری است و تیم بستن و بازیکن گرفتن نیست و با توجه به تیمی که داریم، نتایج مورد انتظار را کسب خواهیم کرد!»
خمز در ادامه افکار متفاوتش نسبت به مدیران تراکتور، به این اشاره کرد که این تیم توان رقابت با دیگر تیم‌های مدعی را ندارد: «نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که می‌توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم یا خیر اما دوست ندارم فشاری روی تیم من بگذارند. اگر کسی تصور کند در این لیگ طولانی، تیم من بتواند با پرسپولیس، استقلال و سپاهان رقابت پایاپایی داشته باشد، اشتباه می‌کند. در سه بازی گذشته با تیم‌هایی بازی کردیم که روی کاغذ برتر و بهتر از ما بودند. جایی مشکل به‌وجود می‌آید که به تیم‌هایی که روی کاغذ ضعیف‌تر از ما هستند ببازیم.»
او درخصوص اظهارات محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور مبنی بر اینکه تراکتور بهترین تیم تاریخ را بسته اما خودش اعلام می‌کند سپاهان، استقلال و پرسپولیس روی کاغذ از این تیم بهتر هستند، چنین واکنشی داشت: قبلاً به این سؤال پاسخ دادم و دوست ندارم بار دیگر تکرارش کنم. این سؤال را پیش از این هم پرسیدید و فکر می‌کنم یادتان باشد چه جوابی دادم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی