با زائران حسینی

سردار رادان:
۵۰ درصد زائران از مرز مهران
به کشور عراق رفته‌اند
فرمانده فراجا با اشاره به اینکه ۵۰ درصد زائران از مرز مهران به کشور عراق رفته‌اند، گفت: از بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار درخواست صدور گذرنامه حدود ۸۰۰ هزار گذرنامه زیارتی انجام شده است.
به گزارش مهر، سردار احمدرضا رادان در همایش فصلی فرماندهان فراجا اظهار داشت: از بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار درخواست صدور گذرنامه حدود ۸۰۰ هزار گذرنامه زیارتی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۷۰ درصد از سامانه «پلیس من» ثبت نام انجام شده است، گفت: حدود ۹۲ درصد از گذرنامه‌های زیارتی به صورت پستی تحویل داده شده است. سردار رادان گفت: نزدیک به ۲۲ درصد از افرادی که برای اربعین از مرز خارج شده بودند به کشور بازگشته‌اند.


زائران اربعین از خودرو شخصی استفاده کنند
ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل کمبود وسیله حمل و نقل عمومی مجدداً بر استفاده از خودرو شخصی و اهتمام به نذر سفر(سامانه به همراه) تأکید می‌شود.
به گزارش مهر، ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای، توصیه‌هایی به زائران اربعین ارائه کرده است، ازجمله:
ثبت نام تمامی متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح الزامی است. در صورت تمایل به دریافت زائر کارت، باید به سامانه ایران من به آدرس myiran.gov.ir
قسمت صدور کارت زائرین مراجعه کنند. زائر کارت موصوف دارای کد QR و شامل اطلاعات مربوط به زوار است از قبیل اطلاعات مربوط به بیماری‌ها، اطلاعات داروهای مصرفی و اطلاعات مربوط به همراهان زائر (به منظور دسترسی به آنها در صورت لزوم).

جستجو
آرشیو تاریخی