صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و پنج - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و پنج - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

اسکی عربستانی‌ها روی اعصاب کلوپ

سرمربی قرمزها دست به دامان فیفا شد

فائزه زمانی/ سعودی‌ها با جولان در بازار نقل و انتقالات این بار روی اعصاب یورگن کلوپ رفتند.
قایم‌باشک بازی عربستانی‌ها برای جذب ستاره‌های فوتبال دنیا، داستان جدیدی نیست؛ دیروز رونالدو، بنزما و مسی، امروز هم محمد صلاح.
در شرایطی که ستاره مصری با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه هم قصدی برای فروش او ندارد، روزنامه‌های سعودی دست بردار نیستند و سعی دارند با موش دواندن، پای صلاح را به لیگ عربستان باز کنند.
کار به جایی رسیده است که حتی روزنامه الکاس مدعی شده است، ستاره مصری با قراردادی 3 ساله به مبلغ 135 میلیون یورو راهی الاتحاد عربستان خواهد شد تا از آنفیلد کوچ کند.
شیطنت سعودی‌ها حالا روی اعصاب کلوپ سرمربی قرمزها رفته است و از آنجایی که پنجره نقل و انتقالاتی لیگ جزیره هم مثل باقی لیگ‌های معتبر اروپایی اول سپتامبر بسته می‌شود، پنجره لیگ عربستان 20 سپتامبر بسته خواهد شد، موضوعی که حالا سرمربی لیورپول را بیشتر از قبل برای از دست دادن ستاره تیمش نگران کرده است، درچنین شرایطی کلوپ دست به دامان فیفا شد: «نفوذ عربستان در فوتبال در حال حاضر گسترده است. تقریباً بدترین چیز این است که پنجره نقل و انتقالات در عربستان سعودی سه هفته بیشتر باز است. اگر حق با من باشد این شرایط حداقل در اروپا مفید نیست. یوفا یا فیفا باید راه‌حل‌هایی برای آن پیدا کنند.»
انتقال جردن هندرسون کاپیتان لیورپول با مبلغ 12 میلیون پوند به الاتفاق و فابینیو با 40 میلیون پوند به الاتحاد، چشم کلوپ را ترسانده و حالا او نگران است که مبادا پای ستاره تأثیرگذار تیمش از آنفیلد بریده شود.
محمد صلاح همین یک سال پیش قراردادی 3 ساله با لیورپول امضا کرد؛ قراردادی که او را در هفته به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کرد.
اصرار رسانه‌ها و مدیران الاتحاد حالا به ورزشگاه‌ها هم کشیده شده است تا جایی که در بازی این تیم با الریاض، هوادارن با ماسک‌های محمدصلاح به ورزشگاه آمدند تا نشان دهند امید زیادی برای جذب ستاره مسلمان، قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دارند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی