نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیران باشگاه

جدایی سریالی خریدهای استقلال!

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس، یکشنبه برای تقویت خود، اقدام به جذب یاسین سلیمانی کرد، باشگاه استقلال یکی دیگر از خریدهای خود را فروخت و آریا برزگر به نساجی پیوست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که خبرهای رسیده حاکی از آن است که جدایی برزگر بدون خبر و موافقت جواد نکونام رخ داده و این موضوع، سرمربی استقلال را ناراحت کرده است. نکته دیگری که درباره برزگر وجود دارد، این است که گویا علی خطیر مدیرعامل استقلال برای جذب او، دو میلیارد تومان به عنوان پول رضایتنامه به نفت مسجدسلیمان پرداخت کرده بود اما حالا با دریافت یک میلیارد تومان این بازیکن را به نساجی داده و این یعنی استقلال در انتقال‌های برزگر، یک میلیارد تومان متضرر شده است!
این در حالی است که استقلال پیش از این، منتظر محمد کاپیتان تیم امید عراق را هم به خدمت گرفته بود اما به دلیل اینکه بودجه‌اش از سقف مورد نظر سازمان لیگ عبور کرده بود، نتوانست منتظر را وارد لیست خود کند و به همین دلیل او را قرضی به مس رفسنجان دادند.
این عملکرد مدیریت باشگاه استقلال با اعتراض گسترده استقلالی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه شده و خطیر به‌عنوان متهم اول معرفی شده است. مدیران استقلال به بهانه اینکه سال گذشته قراردادها با مبالغ بالایی بسته شده، اعلام می‌کنند نتوانسته‌اند بازیکنان مدنظر نکونام را بگیرند اما به گزارش تسنیم، وقتی شنیده می‌شود بازیکنی خارجی به ایران آمده که سرمربی استقلال او را معرفی نکرده است، شائبه‌های زیادی در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال ایجاد می‌شود. ضمن اینکه مدیران استقلال نه تنها بازیکنان مدنظر نکونام را جذب نکردند، بلکه خریدهای این تیم هم یک به یک جدا شدند.
موضوع دیگر، نارضایتی بازیکنان از مدیران باشگاه است، به‌طوری که آنها اعتقاد دارند چرا باید هر روز در رسانه‌ها عنوان شود قرارداد بازیکنان بالاست و باید کاهش یابد؟ آیا بازیکن خارجی از لیست نکونام جذب شده است که بازیکنان برای کمک به استقلال بخواهند قراردادشان را کاهش دهند؟ برخی از بازیکنان مدعی هستند صحبت از کاهش رقم قرارداد برای تحت فشار قرار دادن آنهاست و دلیل دیگری ندارد. پیگیری‌ها نیز نشان می‌دهد خیلی از بازیکنان با کاهش رقم قراردادشان مخالفت کرده‌اند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی