پرسپولیس در سید یک لیگ قهرمانان

سپاهان و نساجی در انتظار بنزما و نیمار

سیدبندی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد و تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی در سید نخست قرار گرفت. تیم‌های سپاهان و نساجی هم دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان محسوب می‌شوند که هر دو این تیم‌ها در سید 2 قرار گرفتند.
در این بین تیم‌های الاتحاد و الهلال هم در سید یک قرار گرفتند و با این شرایط دیدار پرسپولیس با تیم‌های عربستانی که ستاره‌های بزرگی همچون بنزما و نیمار را به خدمت گرفته‌اند، در مرحله گروهی منتفی شد و تیم‌های سپاهان و نساجی باید در انتظار قرعه‌کشی برای مصاف با این 2 تیم باشند.
مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره از رقابت‌های باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بعد از برگزاری دیدارهای پلی آف برگزار می‌شود تا تیم‌های راه یافته به این رقابت‌ها حریفانشان را بشناسند.  در این قرعه کشی که تیم‌ها به ۱۰ گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند، تیم‌هایی از منطقه غرب در گروه‌های A تا E قرار می‌گیرند در حالی که شرکت کنندگان در منطقه شرق در گروه‌های F تا J قرار خواهند گرفت. از ۴۰ تیم شرکت کننده، حضور ۳۲ تیم قطعی شده است در حالی که هشت جایگاه باقیمانده توسط برندگان مرحله پلی آف اشغال خواهد شد. در قرعه کشی دو تیم از یک کشور نمی‌توانند در یک گروه قرار گیرند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی