صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و یک - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و یک - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

سردار با چه شرطی به ایتالیا می‌رود؟

کیکر: آزمون می‌تواند خودش را در میلان پیدا کند

فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا در حال پیگیری است و در این میان در روزهای گذشته رسانه‌های اروپایی درخصوص انتقال برخی از لژیونرهای فوتبال کشورمان بخصوص مهدی طارمی مطالبی را منتشر کردند. در بحبوحه اخبار انتقال طارمی به تیم‌های انگلیسی و ایتالیایی به یک‌باره رسانه‌های اروپایی از احتمال انتقال سردار آزمون به میلان خبر دادند. نشریه کیکر در این خصوص نوشت: «آزمون هم‌اکنون در مرخصی درمانی به سر می‌برد و در تمرین‌های تیمش حضور ندارد. او پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه تاندون ساق پا که در اردوی تمرینی در اتریش دچارش شد، در حال تمرین‌ انفرادی است تا بار دیگر به فوتبال برگردد. او اکنون دویدن را از سر گرفته است و احتمالاً در پایان هفته آینده به تمرین‌های تیمی لورکوزن باز خواهد گشت. این بدان معناست که آزمون می‌تواند قبل از بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالات به مستطیل سبز بازگردد.»
در ادامه این گزارش آمده است: «آزمون به دنبال تیم جدیدی برای فعالیت است، او یک‌سال و نیم است که با لورکوزن قرارداد دارد و تا سال ۲۰۲۷ قراردادش با این تیم ادامه خواهد داشت. این مهاجم تاکنون به دلیل مصدومیت‌های زیادی که داشته فرصت زیادی برای بازی و درخشش در تیمش نداشته است. او می‌تواند خودش را در میلان پیدا کند. روسونری‌ها در حال حاضر به دنبال مهاجم هستند و پس از ناکامی در جذب مهدی طارمی به سراغ هموطن او سردار آزمون رفتند.» طبق ادعای کیکر، نه تنها آزمون با میلان به توافق شخصی نرسیده، بلکه هنوز باید کارهای زیادی نیز برای نهایی شدن انتقال او به این باشگاه ایتالیایی انجام شود.
انتقال آزمون به میلان در شرایطی رخ خواهد داد که دیووک اوریگی از این تیم جدا شود. بازیکن سابق ولفسبورگ که سال ۲۰۲۲ به صورت رایگان از لیورپول به میلان نقل‌مکان کرد، در آستانه رفتن از میلان است. در این بین باشگاه میلان گزینه‌های دیگری برای جایگزینی اوریگی دارد که نام یکی از این گزینه‌ها آرماندو بروخا، مهاجم 21 ساله چلسی است. روسونری با وجود مخالفت آبی‌های لندن با انتقال قرضی بازیکن آلبانیایی‌شان، همچنان در تلاش است تا او را به خدمت بگیرد. میلان موازی با تلاش برای جذب بروخا در حال مذاکره با هوگو اکیتیکه نیز هست. انتقال سردار آزمون به میلان زمانی وارد پروسه جدی‌تری خواهد شد که این باشگاه از به سرانجام رساندن دو پلن ابتدایی خود ناکام مانده و موفق به جذب بروخا از چلسی و اکیتیکه از پاری‌سن‌ژرمن نشود. گفتنی است آزمون که در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه در سال 2022 به صورت رایگان از زنیت به لورکوزن پیوست، تاکنون نتوانسته انتظارات را از خود برآورده سازد و در 44 بازی برای باشگاه آلمانی،  تنها 5گل به ثمر رسانده و البته در کنار آن 5 پاس گل نیز داده است.

جستجو
آرشیو تاریخی