صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و یک - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و یک - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

روبات‌ها؛ میدان‌دار جنگ مجازی

اگر شما هم از علاقه‌مندان دنیای روبات‌ها هستید و نمی‌توانید از بازی‌های موبایلی صرف‌نظر کنید، بی‌شک بازی Mech Arena می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی موبایلی اکشن برای سیستم‌های اندرویدی و ios طراحی شده است به‌همین دلیل هم می‌تواند دامنه گسترده‌ای از گیمرها را جذب خود کند. یکی از مزیت‌های این گیم، امکان بازی به‌صورت گروهی است که Plarium Global Ltd، کمپانی تولیدکننده بازی به آن توجه ویژه‌ای داشته است.
به محض ورود به بازی، باید روبات (Mech) جنگی خود را از بین 14 روبات مجازی انتخاب کنید. حالا نوبت به مجهز کردن روباتتان می‌رسد پس سعی کنید با انتخاب ابزارهای جنگی مناسب از میان بیش از 60 سلاح و استفاده از تاکتیک‌های رزمی منحصربه‌فرد و خاص، یک قدرت فوق‌العاده به روبات خود بدهید.
هر روبات (Mech) قابلیت و انرژی خاص خود را دارد و می‌توانید با افزایش قدرت سلاح، بالا بردن سرعت و به‌کارگرفتن استراتژی‌های شخصی و تعقیب و گریز، دشمنتان را شکست دهید. با کمک این روبات خاص و شخصی‌سازی شده، بسته به انتخابتان می‌توانید در گروه‌های 2تایی یا 5تایی با دیگر روبات‌ها مبارزه کنید. این مبارزه فقط 5دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید با به‌کارگرفتن استراتژی‌های جنگی مناسب، صدرنشین جدول شوید. هرچند این بازی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود اما با توجه به زمان کوتاه هر بازی، میزان مصرف اینترنت شما نسبتاً پایین است و این موضوع، یکی از مزیت‌های بازی محسوب می‌شود. یکی دیگر از نکات مثبت بازی، این است که می‌توانید قدرت ابزارها و استراتژی‌های جنگی انتخابی خود را در یک مرحله آزمایشی بسنجید. خریدهای درون بازی هم می‌تواند روبات انتخابی شما را قوی‌تر کند تا برنده میدان باشید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی