صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اخبــــار

کلاس‌های آیین‌نامه رانندگی اجباری نیست
متقاضیان آموزش رانندگی الزامی به شرکت در کلاس‌های آموزش آیین‌نامه در آموزشگاه‌ها را ندارند.
به گزارش مهر، سردار حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور فراجا درباره الزام حضور متقاضی برای آموزش آیین‌نامه از سوی آموزشگاه‌ها و غیرقانونی بودن آن گفت: برابر آیین‌نامه آموزشگاه‌های رانندگی که در سال ۱۳۹۷ تصویب و به آنها ابلاغ شد، قرار بر این شد آموزش حضوری آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی اختیاری باشد. وی افزود: بر همین اساس در حال حاضر متقاضیان الزامی به حضور در کلاس‌های آموزش آیین‌نامه را ندارند.


دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ امروز منتشر می‌شود
دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، امروز۲۹ مرداد ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. به گزارش ایسنا، نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس
https://my.sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حاوی تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») است.

جستجو
آرشیو تاریخی