صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و هفت - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و هفت - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دولت آلبانی سرکرده منافقین را ممنوع‌الورود کرد

بدون وطن، بدون اعتبار

منابع آگاه امنیتی اعلام کردند، مقامات قضایی آلبانی با مستنداتی که اخیراً در ماجرای پاکسازی اردوگاه اشرف 3 در تیرانا به دست آورده‌اند، با صدور حکمی ورود مریم رجوی سرکرده این سازمان ترویستی را به آلبانی ممنوع کردند. به گزارش تسنیم، این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است. به گفته این منابع، دادگاه پس از بررسی مستندات موجود مبنی بر هدایت اقدامات تروریستی توسط این گروهک در داخل ایران، حکم ممنوعیت ورود رجوی به آلبانی را صادر کرده است.
این حکم در حالی صادر شده که روز سه‌شنبه 30 خردادماه سال‌جاری، پلیس ضدتروریسم آلبانی پس از ممانعت و مقاومت سران گروهک منافقین در برابر بازرسی کامل مقر اشرف3، وارد این اردوگاه شد و بسیاری از رایانه‌ها و سرورهای یگان سایبری منافقین را با خود برد. گفته می‌شود در زمان این حمله، مریم رجوی نیز در یکی از ساختمان‌های این اردوگاه مخفی بوده که بعداً از ترس استرداد به ایران، به فرانسه فرار کرده است. ضمن اینکه سرورها و اطلاعات موجود در آن توسط دستگاه‌های امنیتی آلبانی مورد بررسی و پردازش قرار گرفته و بخشی از آن نیز به ایران منتقل شده است.
از سوی دیگر، در داخل نیز منافقین وضعیت مناسبی ندارند و هسته‌های فعال آنها به ترتیب زیر ضرب رفته و در حال انهدام هستند. شایان ذکر است که در ایام اغتشاشات پاییزی سال گذشته و بعد از آن، اعضا، سمپات‌ها و هواداران سازمان بنا به دستورالعمل سرویس اطلاعات خارجی رژیم اشغالگر قدس در مناطق مرزی کشور نفوذ کرده و با گروهک‌های تجزیه‌طلب ارتباط برقرار کردند. به لحاظ رسانه‌ای نیز با تشکیل زنجیره‌ای به نام «جوانان محلات» در شهرهای مرزی غرب و شرق کشور، منویات ضدامنیتی موساد را پیاده‌سازی کردند. به عنوان نمونه در تجمع‌سازی جمعه‌های زاهدان پس از نماز مسجد مکی، هسته‌هایی وابسته به منافقین مسئولیت تحریک جمعیت، شعارسازی علیه نظام و دیوارنویسی و توهین به مقدسات را بر عهده داشته و دارند. در روزهای گذشته روند شناسایی و انهدام تیم‌های عملیاتی منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب تداوم داشته و در آخرین مورد همزمان با انهدام یک تیم تروریستی 4 نفره مجهز به سلاح و دوربین توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور، فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرد با رصد لحظه‌ به ‌لحظه اقدامات و تحرکات یکی از اعضای سازمان منافقین را که به طور برنامه‌ریزی شده، هدفمند و دارای پشتیبانی مالی در این منطقه به تبلیغ، خرابکاری و شعارنویسی برای گروهک تروریستی منافقین می‌پرداخت، دستگیر کرد.
چند روز پیش نیز قوه قضائیه اعلام کرد که عناصر گروهک‌های خائن به انقلاب و مردم، ازجمله گروهک منافقین را تحت تعقیب قضایی قرار داده و برای آنان پرونده قضایی تشکیل داده است.
جستجو
آرشیو تاریخی