صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و سه - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و سه - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

الخلیفی 250 میلیون یورو برای فروش امباپه رو کرد

جنگ ادامه دارد!

فائزه زمانی/ داستان پاری‌سن‌ژرمن و کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد؛ هرچند به نظر می‌رسد این قصه کم‌کم به پایان خودش نزدیک می‌شود.
در حالی که صحبت از پیشنهاد نجومی سعودی‌ها به این ستاره یاغی درمیان بود، امباپه با پاسخ منفی آب پاکی را روی دست عربستانی‌ها ریخت تا ریاض رنگ این ستاره را به خود نبیند.
حالا مدیران پاریس مبلغ فروش پسر ناخلف خود را 250 میلیون یورو اعلام کرده‌اند، همین موضوع هم با واکنش مادر امباپه مواجه شده است؛ تا جایی که او به سران رئال اعلام کرده است که مدیران پی‌اس‌جی فقط با این رقم حاضر به فروش پسرش هستند، مبلغی که به نظر می‌رسد رئالی‌ها قصد کاهش آن را دارند تا این خرید برایشان ارزان‌تر آب بخورد.
حالا همه چیز به رئالی‌ها بستگی دارد تا ماندن یا نماندن این ستاره در پاری‌سن‌ژرمن، دست مدیران کهکشانی‌ها را ببوسد.
آنها می‌توانند با پرداخت این مبلغ بالاخره این ماجرا را ختم بخیر کنند و امباپه را همین فصل به برنابئو بکشند یا اینکه یک فصل دیگر صبر کنند تا او را به‌عنوان بازیکن آزاد بخرند.
مشکل البته یکی دوتا نیست، ستاره یاغی پایش را در یک کفش کرده است که تا پایان قراردادش در پاریس بماند و به‌صورت بازیکن آزاد و بدون رفتن یک دلار در جیب مدیران پی‌اس‌جی راهی رئال شود، اما پاریسی‌ها از فروش دلاری او به این راحتی‌ها نمی‌گذرند.
حالا فقط دو راه وجود دارد، ماندن در پاریس به شرط تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی یا رفتن از پارک دو پرنس که مانع بزرگ آن رضایتنامه 250 میلیون یورویی مدیران باشگاه است.
در صورتی که پاری‌سن‌ژرمن موفق به فروش امباپه با این مبلغ نجومی شود، رکورددار بزرگ‌ترین فروش تاریخ فوتبال خواهد شد، رکوردی که در حال حاضر باشگاه بارسلونا با فروش 222 میلیونی نیمار برزیلی در سال 2017 در اختیار دارد.
در حالی که زمان بسرعت در حال سپری شدن است، مدیران رئال مادرید حاضر به مذاکره مستقیم با الخلیفی مدیر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیستند و مذاکرات از طریق واسطه‌های نقل و انتقالاتی در حال انجام است.
به نظر می‌رسد توپ در زمین رئالی‌هاست و آنها درصورتی که نتوانند مبلغ فروش موردنظر مدیران پی‌اس‌جی را کاهش دهند و به هر دلیلی موفق به جذب ستاره فرانسوی نشوند، تابستان آینده او را به‌صورت بازیکن آزاد جذب خواهند کرد.
هرستاره یک روزی می‌آید و یک روز با ترک باشگاه، دفتر خاطرات را می‌بندد، حالا به نظر می‌رسد امباپه و پاریس به پایان خود رسیده‌اند.
باید دید دست سرنوشت برای ستاره یاغی چه رقم خواهد زد؛ رفتن یا ماندن.

 

جستجو
آرشیو تاریخی