مصاحبه و خبر

افشار دوست:استعفایم از تیم ملی ربطی به انتقادات ندارد
محمود افشاردوست، مربی تیم‌ملی والیبال، یک روز بعداز جلسه کمیته فنی فدراسیون، با پیش‌دستی قبل از برکناری‌اش استعفا داد. حضور او در تیم‌ملی که با انتقاد زیادی روبه‌رو شد و حتی میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده ملی‌پوش صریح مطرح کرده بود، دیروز استعفایش را در صفحه شخصی اینستایش استوری کرد. افشاردوست استعفایش را نه بابت انتقادها می‌داند ونه مسأله دیگری: «من مدتی درگیر این موضوع بودم و بعدازهفته دوم لیگ ملت‌ها تصمیمم را گرفته بودم. حتی چندروز پیش هم ضمنی استعفایم را مطرح کردم و دیروزهم تصمیم قطعی‌ام را اعلام کردم که به‌خاطر کارهای شخصی و تحصیلی‌ام استعفا داده‌ام. من به‌خاطر درگیری کارهایم می‌روم تا دراین شرایط فرد دیگری به تیم ملی کمک کند. استعفایم هم ربطی به انتقادات ندارد، چرا که همیشه انتقاد بوده است. من از این به بعد کنار گود می‌نشینم و بازی‌های تیم‌ملی را نگاه می‌کنم.»


محرومیت صمصامی 6 ماهه شد
مهرداد صمصامی با رأی جدید کمیته استیناف به فصل جدید لیگ برتر هندبال می‌رسد. بازیکن تیم شهید شاملی کازرون که با رأی کمیته انضباطی به 18 ماه محرومیت لیگ برتر را از دست داده بود، درخواست بررسی دوباره در کمیته استیناف را داد که بعد از بررسی، محرومیت صمصامی به ۶ ماه رسید.12 ماهه باقی مانده رأی بدوی هم برای ۳ فصل تعلیق شد. با این شرایط، صمصامی در فصل جدید لیگ برتر می‌تواند بازی کند.


اردوی هندبال نوجوانان در گرجستان
تیم هندبال نوجوانان برای آمادگی بیشتر قبل از قهرمانی جهان در کرواسی، دیروز به گرجستان رفت.
هندبالیست‌های نوجوان در اردوی چهار روزه، دو بازی تدارکاتی با تیم هندبال نوجوانان گرجستان، یکی از تیم‌های حاضر در قهرمانی جهان،  برگزار می‌کنند. این تیم چهارشنبه به تهران برمی گردد تا از پنجم تا هشتم در تهران تمریناتش را ادامه دهد و دوشنبه هفته آینده راهی کرواسی، میزبان قهرمانی جهان می‌شود. تیم هندبال نوجوانان ایران دورمقدماتی در گروه H با تیم‌های سوئد، جزایر فارو و بروندی بازی دارد. دهمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان قهرمانی جهان از 11 تا 22 مرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه در کشور کرواسی برگزار می‌شود.


17مرداد انتخابی وزن72 کیلوی فرنگی
رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای معرفی ملی پوش ایران در رقابت های قهرمانی جهان روز ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود.فدراسیون کشتی اعلام کرد: با توجه به عدم رویارویی سجاد ایمن طلب و دانیال سهرابی در مسابقات تعیین شده چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، نظر به عملکرد مثبت ایشان در مسابقات کشوری و رقابت های رنکنیگ دار مجارستان به جهت انتخاب کشتی‌گیر جهت شرکت در مسابقات جهانی صربستان، قرار شد در مسابقه انتخابی ۱۷ مردادماه سجاد ایمن طلب و دانیال سهرابی با هم مبارزه کنند.


ربیعی سرپرست دبیری وزنه برداری شد
مربی تیم ملی وزنه‌برداری از کادرفنی جدا شد و سمت سرپرست دبیری فدراسیون را برعهده گرفت.فدراسیون وزنه‌برداری از اسفند سال گذشته دبیر نداشت اما بالاخره تکلیف این سمت هم مشخص شد. با تصمیم سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وحید ربیعی که مربی تیم ملی بزرگسالان است از کادرفنی جدا شد و سمت سرپرست دبیری فدراسیون را برعهده گرفت. درحال حاضر نواب نصیرشلال سرمربی و بهمن زارع مربی اعضای کادرفنی بزرگسالان را تشکیل می دهند و باید دید فرد جدیدی به این کادر اضافه
می شود یا خیر. پیش از این حسین مقامی دبیر بود که اسفند سال گذشته از سمت خود کناره گیری کرد.


وزنه‌برداران مجدداً در رکوردگیری
تیم ملی وزنه‌برداری در بازگشت از اردوی بابلسر به آکادمی ملی المپیک رفته و تا زمان اعزام تمرینات را پیگیری می‌کنند. نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت اردوی تیم در بابلسر گفت: «این آخرین هفته اردوی شمال است. بعد از آن به تهران برمی‌گردیم‌ تا در آکادمی ملی المپیک اردوی خودمان را برگزار کنیم. این اردو تا روز اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.»  او همچنین از شرایط خوب وزنه‌برداران صحبت می‌کند: «شرایط هم خدا را شکر خوب است. در پایان این اردو کنترل تمرین و یک رکوردگیری داخلی داریم. این روزها تمرینات خیلی سنگین است و همه داریم سخت کار می‌کنیم. انتخاب نهایی وزنه‌برداران هم پس از رکوردگیری انجام می‌شود تا افرادی که آماده‌تر هستند و افرادی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند در مسابقات جهانی حضور داشته باشند.»

جستجو
آرشیو تاریخی