صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی و نه - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی و نه - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

در پی دروازه‌بان جدید و گلایه رادو

بردهای متوالی پرسپولیس

پرسپولیس که خود را برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم آماده می‌کند، در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود مقابل صنعت نفت به پیروزی 2-0 رسید. در این دیدار که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، یحیی گل‌محمدی تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحدت هنانوف، محمدمهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه، وحید امیری و شهاب زاهدی به میدان فرستاد و در نیمه دوم هم، امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، علیرضا بابایی، محمدمهدی احمدی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، میلاد سورگی، علیرضا عنایت، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی به میدان رفتند. در دقیقه ۵۳، پرتاب اوت بلند بابایی در محوطه جریمه بعد از یک رفت و برگشت به فرشاد فرجی رسید که او با یک شوت محکم گل نخست بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۵ نیز، پاس عمقی ریگی به سورگی رسید که مدافعان نفت پشت محوطه جریمه مرتکب خطا روی بازیکن جوان پرسپولیس شدند و کنعانی‌زادگان با یک شوت زمینی محکم این موقعیت را به گل دوم تبدیل کرد. این برد، چهارمین برد قرمزها بعد از برتری مقابل شمس آذر، استقلال خوزستان و پیکان بود که در نوع خود جالب توجه است.
 پیشنهاد برای جذب دروازه‌بان خارجی
در حالی که احمد گوهری از  پرسپولیس جدا شده است، چند گزینه زیر 23 سال امریکای جنوبی و حتی آسیایی به گل‌محمدی معرفی شده‌اند و باید دید در نهایت تصمیم سرمربی سرخ‌ها برای انتخاب دروازه‌بان چه خواهد بود. چرا که او هنوز در مورد جذب این نفرات درخواستی از باشگاه نداشته و گلر دوم سرخ ها را معرفی نکرده است.
 
رادو: پولم هنوز کامل به دستم نرسیده!
یکی از مشکلات پرسپولیس، رسیدن موعد قسط سوم مطالبات بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات سابق این تیم بود و مدیران سرخ‌های پایتخت باید مبلغ 200 هزار یورو به حساب دروازه‌بان کروات سابق خود واریز می‌کردند. در نهایت نیز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس سه‌شنبه هفته پیش خبر از پرداخت نهایی قسط سوم مطالبات رادوشویچ داد. اما رادو در این خصوص به تسنیم گفت: «تا این لحظه 160 هزار یورو از پولم را دریافت کردم و 40 هزار یورو به حسابم نیامده است. آخرین فرصت برای پرداخت قسط سوم مطالباتم 15 جولای بود، اما با گذشت هفت روز از این تاریخ هنوز پولم به طور کامل در حسابم ننشسته است. در مورد تأخیر پرسپولیس با وکیلم صحبت خواهم کرد و بهترین تصمیم را در این مورد می‌گیرم. چیزی که مشخص است باشگاه پرسپولیس در موعد مقرر پول من را پرداخت نکرده است.»

جستجو
آرشیو تاریخی