صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی و نه - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی و نه - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

استقلال، دو بازیکن ملی پوش به خدمت گرفت

برزگر و خالد آبادی، آبی پوشان جدید

در حالی که 11 روز به شروع لیگ برتر مانده، استقلال دو بازیکن جدید به خدمت گرفت تا  هواداران این تیم به بهبودی وضعیت آبی پوشان در آستانه لیگ بیست و سوم امیدوار شوند.  یکی از این بازیکنان  آریا برزگر مهاجم اسبق پرسپولیس بود تا  این بازیکن جوان، یاغی جدید فوتبال ایران لقب بگیرد! برزگر که فصل پیش در نفت مسجدسلیمان بازی می کرد و در حال حاضر ملی پوش تیم امید است، پس از بازگشت از اردوی تیم امید، روز شنبه جهت ادامه مذاکرات و امضای قرارداد خود در محل باشگاه استقلال حاضر و پس از مذاکره با علی خطیر، مدیرعامل باشگاه و بنابر درخواست جواد نکونام رسماً آبی‌پوش شد. با رایزنی صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال، رضایت‌نامه این بازیکن نیز صادر شد تا زمینه برای انتقال او آماده شود.

خالدآبادی آبی‌پوش شد
محمدرضا خالدآبادی سنگربان پیشین هوادار و تیم امید ایران رسماً با قراردادی 3 ساله به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد. این دروازه‌بان جوان دیروز با حضور در محل باشگاه استقلال و پس از جلسه با علی خطیر قرارداد خود را امضا کرد تا به این ترتیب در لیگ بیست‌ و‌سوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

مهری هنوز قرارداد نبسته است
با این‌حال هنوز تکلیف تعدادی از بازیکنان استقلال مشخص نیست. یکی از این بازیکنان، سعید مهری بود که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، قراردادش با استقلال را یکطرفه فسخ کرد و این باشگاه هم اقدام او را غیرقانونی اعلام کرد. اما مهری بالاخره و پس از برگزاری جلسه با جواد نکونام در تمرینات این تیم شرکت کرد. این در حالی است که هنوز تکلیف قرارداد جدیدش مشخص نیست و در واقع او بدون قرارداد در تمرین آبی‌پوشان شرکت می‌کند. باشگاه استقلال حدود 10 روز پیش اعلام کرد که مهری جلسه‌ای را با علی خطیر برگزار کرده است تا سوء‌تفاهمات برطرف شود، اما هیچ توضیحی درباره قرارداد این بازیکن نداد. باید دید تکلیف قرارداد مهری چه زمانی مشخص می‌شود.
 
شهباززاده به سرنوشت رمضانی دچار می‌شود؟
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال یکی از بازیکنانی است که وضعیت ادامه حضورش در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او جمعه در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد و گفته شد که درخواست رضایتنامه کرده است. استقلال از برخی از بازیکنان درخواست کرده رقم قراردادشان را کاهش دهند و احتمال دارد شهباززاده و باشگاه بر سر این موضوع به توافق نرسیده باشند. ضمن اینکه خبر می‌رسد عملکرد فنی شهباززاده خیلی موردانتظار جواد نکونام نبوده است. در صورت جدایی شهباززاده، او دومین مهاجم آبی‌پوشان پس از آرمان رمضانی خواهد بود که از جمع استقلالی‌ها جدا می‌شود.
 
400 هزار دلار برای حسین‌زاده
یکی از بازیکنانی که استقلال می‌خواهد، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن سابق‌شان است که در شارلوا بازی می‌کند. در آخرین مذاکره علی خطیر سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با باشگاه بلژیکی، آبی‌ها اعلام کرده‌اند حاضر نیستند بیشتر از 400 هزار دلار بابت رضایتنامه پرداخت کنند. این در حالی است که شارلوا مبلغ 800 هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن درخواست کرده که این رقم به هیچ عنوان مورد نظر مدیران استقلال نیست.

 شرایط مبهم قایدی
از زمانی که خطیر به استقلال آمده، مذاکرات این باشگاه با شباب‌الاهلی برای حفظ مهدی قایدی از سرگرفته شده است. در این بین گفته می‌شود مدیران باشگاه اماراتی قرار است ۷ مرداد ماه‌ به استقلال در مورد انتقال قایدی نظر نهایی‌شان را اعلام کنند. طبق ادعای مدیران استقلال، شباب‌الاهلی ترجیح می‌دهد قایدی را به تیم‌های اماراتی ندهد و در صورتی که این بازیکن خودش بخواهد بماند، شانس استقلال برای جذب او بسیار زیاد است.
 
غلامی زیر توافق با استقلال زد
عارف غلامی مدافع استقلال هم یکی از بازیکنانی است که وضعیت نامشخصی دارد. او در دوره کریمی در لیست مازاد آبی‌ها قرار گرفت. به گزارش طرفداری، زمانی که نکونام برای تمدید با غلامی به جمع‌بندی نهایی نرسیده بود، این بازیکن حاضر بود با مبلغ 15 میلیارد تومان به اضافه 20 درصد آپشن با آبی‌ها قراردادش را تمدید کند اما حالا که نکونام نتوانسته مهره‌های مورد نظرش را در خط دفاع جذب کند، او حاضر نیست با رقمی کمتر از فصل گذشته قراردادش را تمدید کند. در این میان، خطیر هم به هیأت مدیره استقلال اعلام کرده حتی اگر این بازیکن قراردادش را تمدید کند هم مبلغی بیشتر از 15 میلیارد به اضافه 20 درصد آپشن به او نخواهد داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی