اخبار
محصول جدید انتشارات ایران
در حوزه رسانه
ترجمه کتاب «استراتژی رسانه اجتماعی» توسط انتشارات مؤسسه ایران به بازار عرضه شد. «استراتژی رسانه اجتماعی» از تولیدات جدید انتشارات مؤسسه ایران، ترجمه کتابی با همین عنوان نوشته «فیلیپ.جی.کلمپیت» است که توسط سه نفر از متخصصین حوزه ارتباطات دکتر محسن قدمی، دکتر مریم فهیما و علیرضا مختاری ترجمه شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. کتاب حاضر با نگارشی سـاده و روان به همراه مثالهای متنوع، چهارچوبی روشمند بـرای رقابت در دنیای رسانههای اجتماعی ارائه میدهد. مطالعه این کتاب برای همه کسانی که به نوعی از بستر رسانههای اجتماعی استفاده میکنند، مفید خواهد بود. این کتاب همچنین راهگشای برنامهریزی و عملیات در فضای رسانههای اجتماعی است که امـروزه تمام مدیران و کارشناسان کسبوکارها و خدمات در بخشهای دولتی و خصوصی به آن نیاز دارند.
تجلیل از هنرمندان و علی نصیریان
آیین نکوداشت هنرمندان ذیل سفر هفت بحر هنر با محوریت و مقصد استان گیلان همراه با برگزاری طرح میلاد و گرامیداشت جمعی از اهالی فرهنگ و هنر این خطه از کشور با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر و جمعی از هنرمندان شاخص و نامدار کشور از جمله علی نصیریان در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد. علی نصیریان تکریم و تجلیل از هنرمندان و نامداران را کاری شایسته و پسندیده عنوان کرد و همچنین قدرشناسی از هنرمندان شاخص و پیشکسوت را درسی آموزنده برای نسل جوان هنرمند برشمرد. به گفته او هنر و هنرمند شناسنامه و هویت یک ملت است و هنر بنیان زیبای فرهنگ و تمدن است./ روابط عمومی