صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی و پنج - ۲۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی و پنج - ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

پیام امیدوارکننده نکونام به هواداران استقلال

بازگشت حسینی به قفس توری آبی‌ها

استقلال این روزها با مشکلات ریزودرشتی روبه‌رواست و این موضوع باعث شد تا آبی‌ها فعالیت آنچنانی در فصل نقل‌ وانتقالات نداشته باشند. اما این شرایط سخت آبی‌ها باعث نشد تا روحیه بازیکنان و کادر فنی پایین بیاید. جواد نکونام، سرمربی استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام تأکید کرده که علی‌خطیر و تیم مدیریتی استقلال دغدغه حل مشکلات را دارند. علاوه‌بر این سرمربی استقلال اعلام داشت که ظرف یکی دو روز آینده خبرهای خوشی خواهید شنید. پیش از این استقلال فقط توانست مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را جذب کند. در این شرایط عصر یک‌شنبه ایمان سلیمی، مدافع ۲۷‌ساله، فصل گذشته مس رفسنجان با عقد قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست. سلیمی پس از پیوستن به استقلال گفت: «تمام تلاش من بر این است که دل هواداران استقلال را برای فصل بعد شاد کنم.» علاوه‌بر این آبی‌ها در درون دروازه شرایط مبهمی داشتند و مدیران این باشگاه برای این پست به دنبال جذب امیرعابدزاده بودند که به‌نظر می‌رسد پرونده این انتقال بسته شده به‌همین دلیل مدیران استقلال با سید‌حسین حسینی به توافق رسیدند و دروازه‌بان و کاپیتان آبی‌ها به مدت 2سال قراردادش را با این تیم تمدید کرد. گفتنی‌است قرارداد این دروازه‌بان با استقلال سفید امضا شده و باشگاه استقلال بابت این همکاری و همراهی از کاپیتان خود کمال تشکر را دارد. حسینی پس از امضای قرارداد بیان داشت: «۱۰هفته مانده به پایان لیگ در اردوی تیم ملی بودم و در آن زمان خیلی از دوستان دنبال دروازه‌بان بودند تا جایگزین من شود. همه اینها ذهن من را درگیر کرده بود. جالب اینجاست که در آن زمان دوستان دنبال دروازه‌بانی بودند که در تیم ملی نبود! همین مدیران سابق عزیز که دنبال بمب ترکاندن بودند.»

لیست مازاد جواد نکونام
پس از پیوستن نکونام به استقلال صحبت‌های زیادی در خصوص لیست مازاد این تیم مطرح شد که البته سرمربی استقلال اعلام کرد که جدایی بازیکنان مازاد منوط‌ به جذب بازیکن جدید است. در این شرایط اعلام شد که علیرضا رضایی، سجاد شهباززاده، زبیر نیک نفس و آرمان رمضانی نفراتی هستند که در صورت جذب بازیکنان جدید به صورت قطعی از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد.

دردسر جدید استقلال
با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر، احکام فیفا در پرونده مکانیزم مشارکت مهدی قایدی و محمد محبی که در کشورمان بیشتر به حق رشد معروف است، صادر شد و حالا باشگاه تهرانی باید در مورد این مسأله رضایت باشگاه بوشهری را جلب کند. علیرضا نعمتی، مدیرعامل شاهین در خصوص شکایت از باشگاه استقلال، اظهار داشت: «با رأی فیفا، باشگاه استقلال به پرداخت بیش از 10 هزار درهم بابت حق رشد قایدی و بیش از 2 هزار یورو بابت حق رشد محبی محکوم شده است و آبی‌ها ۴۵ روز فرصت دارند تا تسویه حساب کنند. در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات استقلال توسط فیفا بسته خواهد شد.»

مدافع آبی‌هاراضی به کاهش قرارداد
استقلال علاوه بر بازیکنان جدید، به دنبال مذاکره با بازیکنان قدیمی بابت تمدید قرارداد است و در این بین آبی‌ها از بازیکنان خود می‌خواهند که مبلغ قراردادشان را کاهش دهند. عارف غلامی، مدافع میانی آبی‌ها یکی از همین بازیکنان است که ابتدا جایی در لیست سرمربی تیم نداشت اما با توجه به شرایط فعلی به میز مذاکرات برگشته و قرار است با مدیران باشگاه در جلسه‌ای حاضر شود.  مدافع استقلال در دور جدید مذاکرات، حاضر به کاهش قرارداد جدیدش نسبت به فصل گذشته شده و حتی گفته می‌شود این کاهش قرارداد چشمگیر خواهد بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی