صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی و پنج - ۲۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی و پنج - ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

توافق ایمن حسین با سرخپوشان به نقل از سایت عراقی

مشکل خط حمله سرخپوشان حل نشد

تیم فوتبال پرسپولیس پس از لغو اردوی ترکیه، تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کند. سرخپوشان پایتخت عصر یکشنبه در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف استقلال خوزستان رفت و با تک حسین کنعانی‌زادگان به پیروزی رسید. شاگردان گل‌محمدی امروز در سومین بازی دوستانه خود به مصاف پیکان می‌روند. پرسپولیس در فصل پیش رو با جدایی عیسی‌آل‌کثیر و مهاجمان خارجی‌اش در خط حمله با مشکل کمبود بازیکن روبه‌رو است به این دلیل مدیران پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم هستند که البته در این پست مذاکرات‌شان با بازیکنان داخلی بی‌نتیجه بود و این موضوع باعث شد تا سرخ‌پوشان سراغ مهاجم خارجی بروند. ایمن حسین مهاجم ملی پوش عراقی الجزیره امارات این روزها یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر پرسپولیس تیم تراکتور هم خواهان جذب این بازیکن است. بر همین اساس سایت «المحترفین» عراق در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبت و خوبی را با ایمن حسین انجام داده و همه چیز به شکل خوبی برای انتقال این بازیکن به باشگاه تهرانی سپری می‌شود اما جالب اینجاست که با وجود اخبار منتشر شده دیروز اعلام شد که یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان تمایلی به جذب این مهاجم عراقی ندارد.
انتقال عزت اللهی منتفی شد
در روزهای گذشته اخبار زیادی در خصوص حضور سعید عزت اللهی در پرسپولیس و حتی استقلال منتشر شد اما جدیدترین خبر در خصوص هافبک تیم ملی این است که حضور سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس در شرایط فعلی منتفی است. دانمارکی‌ها از مدت‌ها قبل پیشنهاد تمدید دو سال و نیمه را به سعید عزت‌اللهی داده بودند ولی حالا با توجه به قرارداد باقی مانده 6 ماهه تلاش دارند او را حفظ کنند و به همین دلیل سنگ بزرگی برای جدایی پیش پای او انداخته‌اند. به گونه‌ای که به او اعلام کردند مبلغی که برای جدایی او درنظر گرفته‌اند مبلغی حدود یک میلیون دلار است. عزت‌اللهی که از این رقم مدیران وایله شوکه شده به پیشنهاد تمدید قرارداد با وایله پاسخی نداده و تنها به آنها تأکید کرده با این وضعیت بهتر است تا پایان قراردادش در این تیم بماند و بازی کند و بعد از 6 ماه به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

وضعیت مبهم میلاد سرلک
روز یکشنبه اعلام شد که میلاد سرلک سرباز است و نمی‌تواند در این فصل سرخپوشان را همراهی کند؛ البته در مورد وضعیت هافبک سرخپوشان حرف و حدیث زیاد است و پرسپولیس باید کاملاً هوشیارانه عمل کند. گروهی از وکلای فوتبالی از جمله صمد ابراهیمی مدعی هستند ملاک سرباز شدن یا نشدن به سبب ملی پوش بودن، اولین اردوی تیم ملی بعد از پایان ۲۸ سالگی است. سرلک متولد ۶ فروردین ۷۴ است و ۶ فروردین ۱۴۰۲ این بازیکن ۲۸ ساله شده و در اولین اردوی بعد از این تاریخ، ملی پوش نبوده پس سرباز است و دو ماه آینده باید خدمت را آغاز کند. از این رو دعوت در اردوی بعدی تأثیری در ماجرا ندارد. اما گروه دیگری از جمله وکلای حقوقی باشگاه پرسپولیس تأکید دارند میلاد سرلک در فروردین ماه به تیم ملی دعوت شده و مقابل کنیا بازی هم کرده است. بنابراین او طبق قوانین تا شهریور ماه سرباز نیست و اگر در فیفا دی و اردوی بعدی دعوت شود، مشکلی نخواهد داشت. این موضوعات باعث شده تا باشگاه پیگیر وضعیت دقیق سرلک باشند تا مشکلی برای این تیم بوجود نیاید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی